thaNg Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har nå tenkt til og kjøpe meg et kabinett med plexiglass vindu og som støtter ATX motherboard. Dette kabinettet skal jeg modde. Pris skal være maks 1200,-. Tar varmt i mot ALLE forslag Dere må gjerne legge inn bilder av kabinettene deres, eller bare fortelle meg hvordan utstyr som trenges til feks, utskjering i kabinettet, tilpassing av Plexiglass og vifter. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Her er noen... Antec super lan boy Chieftec BX 01 Chieftec CX-03 Chieftec CX-04 Antec PlusView 1000AMG Endret 2. januar 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 1,2,3,4.... hmm nå har du lagt inn 4 tråder med akkurat den samme meningen..... Gå for Thermaltake Tsunami va300 BWA slutt å surr rundt,dette er et bra kabinett som kan brukes både på LAN og i hjemmet og ser ikke strilete ut... Vær så snill å ikke legg inn flere tråder om dette emnet. Det holder med en tråd som vi kan "oppdatere" etter hvert. Blir så mye rot når du legger inn 4 tråder med akkurat det samme og i alle trådene peker flesteparten mot "mitt" kabinett. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Viss du allikevel ikke har lyst på det kabinettet kan du bare si i fra... Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jaja men 4 ganger. Dette er noe du rett å sølett må bestemme selv Thang Lenke til kommentar
thaNg Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Er ikke no stress og bestemme seg men, Tsunami kabinettet Har plexiglass vindu på mange av bildene, og da blir jeg jo skuffa! Skulle til og bestille så står det under bildet at Plexiglass vindu ikke med følger Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Iglo 3. Testet av hw.no for et par dager siden. 700,- Tre stille (?) vifter Alu Uten PSU Så kan du plukke opp en FSP350 SE til 4-500,- Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 <PLEXI GLASS IKKE FØLGER MED????? Kan du gi meg en link til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå