AllFather Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 POV GeFORCE 6800 GT 256MB Retail 256MB DDR 3 / 256-bit TV-out/DVI Det har blitt satt på en NvSilencer5 for å ha kortet ekstremt stillegående og "kjølig". Men dette passer dog heller dårlig i min nye sn95g5, jeg må ha "lokket" av. Vurderer å selge kortet og kjøpe x800xt kort istedenfor, ettersom de skal være meget stillegående og "petite" så de passer fint i en shuttle Blir salgsprisen veldig lav kan jeg event putte det i en annen shuttle jeg har,også bruke det som mediabox i stuen Mvh Thomas Lenke til kommentar
Azton Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Siden du har moddet det, så synker vel prisen litt. Nyprisen er 3600,- så jeg ville hvertfall prøvd å solgt det for 2800,- Litt off-topic: hvordan kjølte NV5 kjøleren i forhold til stock? Hvilke temperaturer fikk har du? - Azton Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Temp ligger på rundt 40c, 45 etter Cs:s Synke i pris sier du, grunnet "tap av garanti"?. Kjøpt hos netshop, og såvidt jeg fikk det forklart gjorde skifting av vifte ingenting 2800?, hm, litt mindre en jeg hadde regnet med, hadde håpet på 3000kr blankt Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg betaler nok 2800 for der tror ikke du kan regne med mere for det.. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Åja, daså. Trodde man mistet garantien når man byttet kjøler. Men hvis ikke så stiger nok prisen litt hvor gammelt var kortet? 3200-3300 kanskje? OT: Var ganske greie temperaturer det ja bråker den mye? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Kortet er vel 3måneder gammelt tror jeg. Den nye kjøleren er meget stille, hører den bare hvis jeg legger øret mot kabinettet |edit| ExtremeSnowboarder: Personlig så har ikke jeg så lyst til å selge et relativt nytt kort for 2800kr når jeg betalte 4000kr for det (kanskje rett under). Er ikke det at noen hundrelapper betyr så mye, men er mer et prinsipp. Endret 2. januar 2005 av Allfather Lenke til kommentar
Azton Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Okei Tror ikke du kan regne med mer en 3200 for kortet med tanke på nyprisen :/ Husk å si at garantien fortsatt gjelder fordi om du har byttet kjøler når du selger den. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvis garantien fortsatt gjelder og ny og bedre kjøler er satt på er jo det et pluss. Er enig i at 3200 er en bra pris da. Jeg ville prøvd å få det skriftlig fra netshop.no at garantien gjelder. Er mye lettere å selge da Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Okidoki Skal se om jeg for solgt det for 3000kr blankt, pluss frakt Hvis ikke kan jeg jo bruke det i mediaboksen Litt synd å gå for ATI kort igjen, er storfornøyd med Nvidia og 6800gt, men skal du ha noe stillegående som faktisk passer i en shuttlemaskin, så må man bite i det sure eplet Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Beklager bump, men tenkte at siden det var samme sak så ville jeg ikke byrde forumet med en ny tråd: Tror dere at noen ville bytte et xt kort mot dette (pluss litt ekstra betaling?) Eller event. bytte det mot x800pro mot at jeg får litt penger?) Vet ikke hvor mye dårligere x800pro er en gt, men hvis ikke det er så mye så gjør det ingenting. Hovedsaken er støynivået. |edit| litt dårlig forklart: Med støy så mener jeg standard vifte på 6800gt, som nå er byttet ut, men passer ikke i shuttle grunnet størrelse på kjøler (dvs må ha sidedør av eller lage "hull" på siden) Takker for event. svar Mvh Thomas Endret 24. januar 2005 av Allfather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå