Ondskapen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er det noen som har erfaringer med SonyEricsson k700i?? Er den verdt pengene? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 søk her på forumet og ikke lag en sånn topic, de er jo overalt om den... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Min ble akkurat ødelagt og jeg er ikke villig til å betale så mye for en telefon med så dårlig batterikapasitet en gang til! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg har bare positive erfaringer med k700i Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg har bare positive erfaringer med k700i Jupp, veldig bra telefon.. Eneste minus er batteritiden, men så lenge du husker å ha med lader, så er ikke det noe stort problem. Det den bruker mye batteri på er generelt spill og musikk Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg ville aldri kjøpt den! Først og fremst fordi jeg er avhengig av minnekort... Men er du ikke avhengig av det er den et OK kjøp. Ville nok istedefor tatt en titt på 6230 som har minnekort og mye bedre prosessor og grafikkytelse + at den er billigere...Et bedre kjøp med andre ord....Litt mindre skjerm men, til gjengjeld er den utrolig skarp og lyssterk... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) gjengjeld er den utrolig skarp Skjermen til 6230 er ikke skarp i det hele tatt!, synes jeg Endret 2. januar 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ettersom prisen har dalt i det siste er den vel kansje vredt prisen, men se heller på SX1 som er til samme prisen eller mindre trur eg, den er vertfall bedre. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hadde en kompis som hadde SX1 den var dubbelt så mye til rep. som hos han Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja å min kompis hadde same prob. med k700i....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ville nok istedefor tatt en titt på 6230 som har minnekort og mye bedre prosessor og grafikkytelse + at den er billigere...Et bedre kjøp med andre ord....Litt mindre skjerm men, til gjengjeld er den utrolig skarp og lyssterk... At 6230 har mye bedre grafikkytelse enn K700i er vel litt overdrevet. Når det gjelder Java-ytelse (MIDP 1.0) er K700i faktisk litt bedre enn 6230, til tross for at K700i har mange flere pixler å jobbe med. Testen til Amobil viser at K700i fikk 220, mens 6230 fikk 212 på MIDP 1.0. 6230 slår K700i på MIDP 2.0, men husk at 6230 har en oppløsning på 128x128, mens K700i har en oppløsning på 176x220 pixler. Prisen på disse telefonene er vel så og si lik. K700i er oppført med 2695 som billigste uten abbonement i prisguiden, mens 6230 koster 2720 uten abb. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 gjengjeld er den utrolig skarp Skjermen til 6230 er ikke skarp i det hele tatt!, synes jeg har hatt begge tlefonene, og av de ville jeg ha anbefalt 6230! skjermen til 6230 er helt super klar! akkurat som en mindre del av k700i sin skjerm. k700i har alt for mye problemer! får man riper på skjermen til k700i er du FERDIG! men ikke hvis du har 6230, da er det bare å skifte deksel. oveføre sanger på minnekortet (hvis du har minnekort-leser) det går på 2-4 sekunder, mens på k700i tar det fra 5 - 15min over BT som også bruker mye strøm. raskere internett på 6230 EDGE! synes også lyden i 6230 var bedre enn k700i. men k700i har ett fint desgn, bra skjerm helt til man får riper. jeg liker ikke joystikk så da er 6230 ett bedre valg. 6230 er nokia, det betyr kvalitet SE betyr søppel kvalitet,(ikke ta det personlig, får bare håpe SE gjør det bedre) etter min erfaring med 2 k700i. men begge telefonene er gode konkurenter. av de ville jeg ha anbefalt 6230, på det varmeste i hawii. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 gjengjeld er den utrolig skarp Skjermen til 6230 er ikke skarp i det hele tatt!, synes jeg Er det i det hele tatt noe annet enn SE som er bra? Jeg har hatt 6230 og det er en kjempebra telefon, men batteritiden trekker ned desverre. K700 har jeg testa en god del, men jeg foretrekker nokiaen. Dersom du ikke trenger BT og alt for mye minne vil jeg anbefale å ta en kikk på K500. Den har mye av det samme som storebroren men batteriet varer mye, mye lenger Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kjenner 2 stykker som har hatt K700i og med meget gode erfaringer.. Men begge har slitt med en ting.... Den driver å sletter nummer, plutselig er det kun lagret navn uten nummer.. Noe som er veldig plagsomt i lengden. Og ikke minst batteritiden da... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Trenger du å lese erfaringer? Ta en titt i prisguiden Trykk på meg! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det i det hele tatt noe annet enn SE som er bra? ja Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 6230 er nokia, det betyr kvalitet SE betyr søppel kvalitet,(ikke ta det personlig, får bare håpe SE gjør det bedre) etter min erfaring med 2 k700i. Haha, da har vi forskjellige oppfatninger gitt. Jeg har faktisk kun hatt en SE-telefon, men kjæresten min har hatt flere, og jeg kjenner mange som har... SE = Aldri noe galt. Nokia = Tull i hopetall, med skjerm / batteri... Det er jo ikke noe tvil om at Nokia er blandt de som har høyest feilprosent, elkjøp hadde vel en statistikk på dette i fjor ellerno. (joda, de har sikkert blitt bedre, men utifra hva de jeg kjenner forteller, er inntrykket mitt at SE og Samsung har utrolig lite feil). Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 hvordan blir mna kvit bugs å den(hvis du får ok hvis det går)? Er barnesykdommene borte?? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 6230 er nokia, det betyr kvalitet SE betyr søppel kvalitet,(ikke ta det personlig, får bare håpe SE gjør det bedre) etter min erfaring med 2 k700i. Haha, da har vi forskjellige oppfatninger gitt. Jeg har faktisk kun hatt en SE-telefon, men kjæresten min har hatt flere, og jeg kjenner mange som har... SE = Aldri noe galt. Nokia = Tull i hopetall, med skjerm / batteri... Det er jo ikke noe tvil om at Nokia er blandt de som har høyest feilprosent, elkjøp hadde vel en statistikk på dette i fjor ellerno. (joda, de har sikkert blitt bedre, men utifra hva de jeg kjenner forteller, er inntrykket mitt at SE og Samsung har utrolig lite feil). Hehe, med meg er det helt motsatt. Jeg har hatt 6 Nokia-mobiler og 3 SE-mobiler, aldri hatt noen problemer med noen av Nokiaene, men jeg har hatt probler med 2 av de 3 SE-mobilene.... Så jeg tror nok det er litt tilfeldig med feil merkene imellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå