IHASBOOK Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hei nå har jeg bygd meg en ny pc. Alt av montering gikk flott og smooth. Så første gang jeg starter opp går jeg inn i bios.. Der finner jeg hardisken min, men ikke dvd - rommen (som windows cd'n skal stå i)` Jeg bruker en ide kabel med system -> hovedkortet --- master -> harddisken ---- slave -> dvd - rom Bios registrerer harddisk, men ikke dvd - rom Noen tips?? Endret 2. januar 2005 av ulv Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kanskje jumperen på DVD-brenneren er feil? Eller at jumperen på HD er feil? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Prøv å sette HD og DVD-brenneren som mastere på hver sin ide-utgang. Sett cd-rom som first boot device, men burde virke om du setter den som second også, siden det ikke er noe på HD enda. Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Etter prøving og feiling fikk jeg det til. Det jeg gjorde var å sette hardisk som slave og dvd-rom som master! takk for alle innlegg Endret 2. januar 2005 av ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå