div_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Har et asus a7n8x deluxe HK, satte det i stackeren..Til min forundring så var firewire intern oppkoblinga HELT forskjellig fra stacker sin intern FW kabel, så jeg kan ikke bruke fornt FW'en:-( Usb2 tilkoblinger er er det mangel på så jeg kan kun ha 2 av de 6 i fronten. Har 6stk totalt med de 4 innebygget(er jo nok) FW og usb2 er helt like på stackeren sine interne kabler?! Uansett trodde det var en standard på FW og USB2 intern kabler..men neida. Litt synd at disse ikke kan brukes grunnet helt forskjellige plugger Har kun bygget pc 3ganger totalt de 2 siste årene. Har athlon xp2500+ så det er ikke nyeste CPU pc3200 twinmos dualchannel ram Så er det et HK som kan anbefales som har "tjukk" fw og usb2 tilkobling på HK'et slik at jeg kan koble til 3usb2 og 1fw i fronten også, å fortsatt ha 1 eller 2 fW bak uten bruk av pci kort, samme gjelder usb2 må ha innebygd nettverkskort uten bruk av pci(mitt har 2 stk ) (nå er det jo 4 usb2, kjekt om de andre hadde det også, kanskje t.o.m innebygd FW? Firewiren er nå på en brakett bak, som er ok..Det er kun at kabelen internt er andreledes en kabinettets front kabler må lydkort og tv ut(IKKE innebygget GPU) 2 s-ata,2 ide oppkoblinger, 5-6 pci Nå kjøpte jeg kun dette HK grunnet gode karakterer i test, for ellers har jeg ikke peiling på HK Endret 2. januar 2005 av div_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå