Argusblikk Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Stewie leser boktittel i Family Guy: "Garfield at large" blir til "Pusur I Stor" Jadda Endret 27. april 2009 av Mks1001 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sitter og ser på Titanic på en dansk kanal. DiCaprio's replikk; "Shit! Shit!", når han er lenket fast ble til "Lort! Lort!" Ja? "Lort" vert brukt slik på dansk. Heilt grei omsetjing. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Akkurat nå på TV2 Filmkanalen og filmen Big Ladybug = Dameinsekt For de som ikke vet det så er Ladybug Marihøne på amerikansk. Utrolig at oversetterne gjør feil som dette... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fra American Pie Beta House Geeks= Duster oO Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Så på Elf på dvd akkuratt, der ble purple oversatt til rød. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Haha, jeg har en (ja, jeg vet jeg er litt sent ute men har ikke vært her på en stund ^^) Fra en episode i TV-serien Friends: Phoebe og bestemora hennes sitter og snakker om faren, som Phoebe har lyst å ta kontakt med. Men bestemora vil ikke det og begrunder det slik: "To me he will always be the bastard who knocked up your mother and ran" (husker det ikke ordrett) OG her er den norske oversettelsen: "For meg vil han alltid være drittsekken som slo moren din og stakk" Javelja Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Skulle vært ulovlig med norsk oversettelse på utenlandske titler, spesielt engelske titler. Ugh. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Dexter, Butherface/Butterface ble til smørfjes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå