Børge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei, Jeg fikk dama til å handle en DELL500M og hun har i grunn vært fornøyd med denne. Eneste ulempe er at det er dukket opp en "slitasje" stripe på skjermen omentrent der en liten forhøyning i tastaturet finnes (Blå langsgående list). Stripen er blitt så pass stor at den irriterer når man scroller over for eksempel i et word dokument. Jeg skal ta kontakt med DELL, men samtidig vil jeg høre om det er flere som har erfaring med dette problemet? Mvh Børge Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei på du! Jeg har også en Dell 500m, og har samme problemet. En stripe, som jeg ikke ser så veldig godt, men merker jo at den er der.... Irriterende. si ifra hva Dell sier om det. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 eh, jeg også tror at det er samme saken jeg får, når jeg frakter den til skolen osv. det som jeg gjøre er å bruke en brille pussefille, og er veldig forsiktig med å ta de bort. det beste er å legge noen imellom tastaturet og skjermen når den skal fraktes. Lenke til kommentar
GeirG Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det noen som vet om dette da også vil gjelde 510m, siden det bare er en nyere versjon av 500m? Har nettopp bestilt denne, men da med SXGA skjermen. Lenke til kommentar
Børge Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Den stripen har jeg også sett på DELL 510, skal undersøke med Dell. Dette er en direkte konstruksjonsfeil siden skjermen ligger i klem med listen på tastaturet. Alle bærbare skal jo kunne transporteres, (Derav bærbar...) så frakt uten å forringe kvaliteten må man jo ha som et minstekrav. Skal ta kontakt med DELL angående dette. Hei og hopp. Lenke til kommentar
Børge Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 eh, jeg også tror at det er samme saken jeg får, når jeg frakter den til skolen osv. det som jeg gjøre er å bruke en brille pussefille, og er veldig forsiktig med å ta de bort. Hepp, går den vekk med pussefille ?? I så fall kan jeg jo prøve det... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Men ta uansett kontakt med Dell er du snill. Så får vi høre hva de har å si til det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå