thaNg Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg har nå tenkt på og kjøpe Tsunami Kabinett. Har også skjekket ut priser. her Er det biligste jeg fant, Men! Er det med Plexi Glass vindu ? jeg SKal ha Plexiglass vindu på siden og Tsunamien skal være svart ! Plis Hjelp meg og finne et sted hvor jeg kan være sikker på at det er SVART, og HAR plexiglass vindu :!: Jeg er skikkelig kabinett "kåt" Endret 2. januar 2005 av thaNg Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Haha må bare le/grine av overskriften din... (Sett på nyhetene de siste dagene eller :? ) Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har du hørt om tre ords regelen i topic. "Kort sagt teller tre-ords-regelen opp antall mellomrom i emnet, og den er også derfor mulig å unngå ved å lage et emne som ser f. eks slik ut: "Hjelp ! !". Vi vil bare minne på at dette, samt alle andre forsøk på å omgå denne tre-ords-regelen er ikke tillatt og vil bli slått hardt ned på. Regelen finnes her av en grunn og emnet ditt er ikke beskrivende nok overfor innholdet hvis den kun inneholder ett skikkelig ord. " Med tanke på siste ukes hendelse så bør du bytte topic da denne kan henspeile på andre ting. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har du hørt om tre ords regelen i topic. "Kort sagt teller tre-ords-regelen opp antall mellomrom i emnet, og den er også derfor mulig å unngå ved å lage et emne som ser f. eks slik ut: "Hjelp ! !". Vi vil bare minne på at dette, samt alle andre forsøk på å omgå denne tre-ords-regelen er ikke tillatt og vil bli slått hardt ned på. Regelen finnes her av en grunn og emnet ditt er ikke beskrivende nok overfor innholdet hvis den kun inneholder ett skikkelig ord. " Med tanke på siste ukes hendelse så bør du bytte topic da denne kan henspeile på andre ting. korrekt, treordsregelen er her for en grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg