seipe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei jeg har problemer med skjermkortet mitt, men jeg tror det er det .Når jeg spiller blir det masse streker på skjermen min så må restarte pcen min det skjer vær gang jeg spiller eller bruker maskinen over lengre tid . ER DET NOE JEG KAN GJØRE ELLER MÅ JEG KJØPE NYTT ???????????? Hilsen Raymond Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei, og velkommen til forumet. Anbefaler det på det sterkeste å kutte ut caps lock topic, og ellers i innlegget ditt.. Ellers blir moderatorene sure. Angående problemet ditt, du sier over lengre tid, og da er det mest sansynlig varme. Prøv å ta av sidedøren på kabinettet og evt heng en vifte foran skjermkortet Lenke til kommentar
horebore Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 foreslår at du skriver topic på ny, denne gangen uten caps lock, så varer kanskje denne tråden litt lenger enn fram til neste moderator kommer forbi. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 For det første: Les retningslinjene! Å bruke store bokstaver på nettet betyr å skrike. Nuvel... For meg høres dette ut som ett varmeproblem. Prøvd å kjøre med åpent kabinett? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 1. Ikke bruk caps i emne titlen! Den kan bli stenkt. 2. Har du prøvd å legg inn de siste driverne? 3. Har du klokket kortet, klokk ned. 4. Kan være varmeproblemer, hvis mulig ta av døra på kabinettet og se om det hjelper. Og hvis det skulle virke, et par vifter hadde kanskje hvert tingen. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dette er nok et varmeproblem ja. Hvis du åpner sidedøren og setter f.eks. en bordvifte slik at den blåser inn i pc'en så kan det hjelpe. Kan også være driver problem. Innstaller de nyeste driverne og prøv igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå