FleshEater Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei. Når jeg skulle skifte skjerm i går så fikk jeg ikke den til å virke, så derfor skiftet jeg tilbake til den gamle. Men da virket ikke den heller. Problemet var at maskinen slo seg på men ikke sjkermen. Når jeg våknet i mårrest så slo jeg på datan å skjermen virket. Men når windows begynte å loade så var mesteparten av grafikken fucket. Når den var på tur inn i windows så var det bare noen striper over skjermen åsså restartet den. Jeeg har testet linux å det virker. Åsså virker det såvidt når jeg er inne i safemode. http://img129.exs.cx/img129/1336/feil5lc.jpg Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hmm, de stripene som er foran skjermen vises ikke på bildet.. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det der problemet hadde en kamerat.. han måtte reinstallere driverne til skjermkortet..har du prøvd det? for det funka hvertfall oss han. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Denne er feilpostet. Dette er kategorien for programmering i Windows. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg