Gå til innhold

Måtte Microsoft's Produktatktiv. brenne i Helheim!


Anbefalte innlegg

Fy faen for eit jævla system!

Kva faen er vitsen med å registrere maskina på nytt omtrent kva jævla gong ein gjer noko med hardwaren dens?!

 

Eg satte i to minnebrikker på 512MB kvar for nokre dagar sidan, slo på maskina, og fekk opp beskjed om at eg må registrere på nytt..

 

"Javel, og takk skal du faen meg ha", tenkte eg, og trykte på "Yes, lets activate Windows over the internet now".

 

*Next*

 

"According to our records, the number of times you can activate Windows with this product key has been axceeded."

 

- Greit. Me prøver via telefon...

 

*Telephone*

 

"Select your location" *Norway* - "Toll-free number: 800 56615

"Velkommen til Microsoft Programvareaktivering. Sikkerthet er viktig. Besøk http://www.microsft.com . . . . *grr*

"For produktaktivering, trykk en.."

 

*EN!*

 

"Tast inn dei 368 siffera du ser på skjermen din. Viss du må begynne på nytt trykker du Stjerne."

 

*trykke trykke trykke...*

 

"Beklager. Kunne ikkje godkjenne.... Trykk en for å snakke med en kunderepresentant."

 

Eg legg på, og prøver igjen.

 

*trykke trykke trykke*

 

"Velkommen til .:"

 

*Trykke en*

 

"Sikkerthet er viktig.*

 

*Trykke en*

 

*w.microsoft.com . . . .*

 

*Trykker en. HARDT!*

 

"Tast inn dei 368 siffera du ser på skjermen din. Viss du må begynne på nytt trykker du Stjerne."

 

Prøver heile tallkoden igjen, men i halve tempoet for å være sikker på at eg taster riktig.

 

"Beklager. Kunne ikkje godkjenne.... Trykk en for å snakke med en kunderepresentant."

 

. . .

 

-For eit jævli system!

 

 

Her har eg kjøpt og betalt Microsoft for ein jævla XP Pro-lisens, so kan eg ikkje installere/oppgradere meir enn ca. 10 gonger før eg må kjøpe ny lisens!

Dra til helvete for eit system!

 

Det er faen så mykje enklere å laste ned ein piratversjon frå nettet, event. betale femti kroner for ein corporate edition, så slepp ein heile registreringa. Eg er ca. 2.5 cm frå å sende heile helvetes maskina igjennom vinduet og ned på gata. Uten fallskjerm og backup!

 

*frustrert*

Sansynleg vis er det ikkje ein kjeft som forstår noko som helst av den taksten, og det er stor sansynlegheit for at moderator sletter den fortere enn du rekker å sei "Velkommen til Microsoft Produktaktivering.", men eg lar den stå. Det er godt å få gje uttrykk for kva eg meiner om "Velkommen til Microsoft produktaktivering" og heile den shiten der.

 

*Spise mandarin og sjokolade*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

last ned en crack/piratversjon! når du først er igang; last ned enmed sp2 inkludert i installasjonen. burde ikke vært ulovlig å si her engang. de legger jo opp til det når de legger et sånt ansvar på kunden ogikke følger opp selv engang. jævla kålhoder... skjønner godt din frustrasjon. men nå har du iaf lært til neste gang. aldri kjøp windows til privat bruk.

Endret av ~inso
Lenke til kommentar

Jeg bruker coorperate windowsxp pro og min orginale vanlige xprpo for hjemmebrukere ligger fortsatt i plasten sin :p

Det er jo 10x raskere og enklere og installere pirat versjonen...har jo orginalen så skulle vel ikke være så sinnsykt ulovlig.

Endret av Nobrains
Lenke til kommentar

Skjønner veldig godt at du er forbannet. Det første som er ille er at du i det hele tatt må reaktivere for en så liten utskifting av hw som to minnebrikker representerer. Så at det finnes en øvre grense for antall aktiveringer. Og på toppen av dette, det jævla knotete systemet med å ringe dem, for så å måtte trykke inn en haug tall på tasturet i en sinnsyk fart. Jeg har forståelse for at Ms må beskytte patentene sine, men at verdens største programvareselskap ikke klarer å finne på noe bedre og mere kundevennlig enn dette - det toppen av lavmål... :no:

Lenke til kommentar

Joda.

Kjem nok til å gjere det.

Når telefonen er lada opp igjen.

 

Btw..

For oss som ikkje har fasttelefon koster det faktisk ein del å ringe inn til Produktaktiveringstelefonen gang etter gang etter gang.. Iallefall om alt skal gjerast "manualet" kva gong...

 

Eg ser faktisk ikkje poenget med det registreringssystemet i det heile tatt. Kva er forskjellen på at eg registrerer via i.net, gjer det via eit automatisk telefonsystem og gjer det manuelt via telefon?

 

[edit]

Dessuten har eg møtt på engelsksnakkende representanter kvar gong eg har ringt inn. Tenk om det var bestemorra mi på 65 som skulle gjere det.. Hu kan ikkje så mykje engelsk...

Endret av nmedaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...