fondus Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Ja, da var det endelig bevist da. PSdata er svindyrt legg merke til prisen på skjermkortet nederst i midten fra mitt screenshot. (jeg beklager den dårlige bildekvaliteten, men lisenskoden på A 7.0'en min har expira, og jeg måtte bruke paint :sad: ) Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 18:55, fondus skrev:(jeg beklager den dårlige bildekvaliteten, men lisenskoden på A 7.0'en min har expira, og jeg måtte bruke paint :sad: ) Ja ha? Dårlig bildekvalitet fordi du ikke greide å lage "faken" god nok tenker jeg! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 jeg får riktig pris i IE og Opera men 1239999 i netscape Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 19:21, Aderlig skrev: Quote: Den 2002-06-08 18:55, fondus skrev: (jeg beklager den dårlige bildekvaliteten, men lisenskoden på A 7.0'en min har expira, og jeg måtte bruke paint :sad: ) Ja ha? Dårlig bildekvalitet fordi du ikke greide å lage "faken" god nok tenker jeg! ikke noen fake her i gården nei! vi diskuterte det litt på #hw.no@undernet og der fant vi ut at det ble forskjellig pris fra forskjellig pc, nettleser osv. noen får den prisen over i opera, den orginale prisen i IE, noen motsatt osv liten bug :smile: Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Fikk den sinnsyke prisen i Opera 6.01, Mozilla 1.0 og Internet Explorer 6.0. Kanskje litt vel heftig pris for et råttent GF4MX :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå