Gå til innhold

Det beste wrestlingspillet for PS2?

kns

Anbefalte innlegg

Har blitt hekta på EA Fight Night 2004, og har nå veldig lyst på et knallbra wrestlingspill. WWE Smackdown har fått dårlige omtaler, og Backyard Wrestling har vel ikke heller fått den store mottagelsen (mulig jeg tar feil her). Noen gode anbefalinger til et skikkelig bra fribrytingsspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EA Fight Night 2004

Ja...eh...som jeg skrev i posten min, ønsker jeg nå et bra wrestlingspill fordi jeg allerede er blitt hekta på EA Fight Night 2004. Men takk for tipset ;)

Når det gjelder hvilket WWE-spill som fikk dårlig kritikk, var det WWE SmackDown! Shut Your Mouth fra 2003 jeg tenkte på. Visste faktisk ikke at det var andre spill i denne serien :blush: . Så takk for tipset, sjekker ut linken du postet!

Finnes det andre gode på markedet?

Lenke til kommentar
:thumbs: WWE Smackdown vs. RAW :thumbs:

Yessss! Jeg stolte på tipsene om WWE Smackdown vs. RAW og kjøpte det! Det stod til alle forventninger! Takk for tips! :thumbup:

MEN! En ting jeg savna i det spillet, var en skikkelig manual. Det stod jo bare oversikt over kontrollene i den lille blekka som fulgte med. Nesten så jeg trodde det mangla noen sider. Jeg synes jeg mangler info om alle de forskjellige typene wrestling man kan gjøre, om alle tinga man kan kjøpe i career, etc, etc. Mulig at de som har spilt de forrige spilla i serien fatter dette sånn uten videre, men jeg må innrømme jeg stod litt fast. :hmm: Det første jeg stussa på, var feks forskjellen på Smackdown og Raw, har ennå ikke helt fatta det. Også dette med at noen wrestlere er legends, etc. Regner jo med at jeg kan finne info om dette på nettet, men det hadde jo vært greit dersom det stod i manualen...

Bortsett fra det, var det et herlig spill! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...