Cayenna Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg skal inn på en webside som jeg har vært inne på mange ganger tidligere, men siden kommer ikke opp. Isteden kommer denne påskriften opp med rød skrift på sort bakgrunn; This site is defaced!!! NeverEverNoSanity WebWorm generation 20. Jeg kom inn på samme side fra en annen data tidligere på dagen, er det websiden eller min maskin det er noe i veien med, og hva betyr dette? ? ? Noen som kan hjelpe en amatør? Mvh Kaja Lenke til kommentar
saboi Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 "this site is defaced" er gjerne noe de tøffe hackerne skriver når de har hacka siden i dette tilfelle ser det ut som det er en orm som har kommet seg inn og bytta siden da: NeverEverNoSanity WebWorm generation 20. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er vel den der ormen som har gått amok på enormt mange forum de siste 2-3 ukene. Bl.a. phpBB forum og vBulletin, når disse ikke er oppdatert til nyeste versjon. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Denne er feilposta. Dette er kategorien for programmering i Windows. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg