Glasgrekar Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvor kan jeg få tak i flere bakgrunner/labels til mine cd-cover i Nero cover designer? Synes de som følger med på NeroCD`en er litt kjedelig og for få! Jeg har orginal programvare med alle oppdateringer. Kan jeg laste ned flere og evt. fra hvor??? Godt nyttår til alle sammen.... Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Kan jo finne bilder evt lage sjøl og tilpasse dem. Hvor du får tak i mer labels vet jeg ikke... kan jo begynne med og sjekke Nero sin hjemmeside og se om det står noe der eller så kan du søke på Goggle EDIT: Trykkleif Endret 3. januar 2005 av Leffy Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Kan jo finne bilder evt lage sjøl og tilpasse dem. Hvor du får tak i mer labels vet jeg ikke... kan jo begynne med og sjekke Nero sin hjemmeside og se om det står noe der eller så kan du søke på Goggle EDIT: Trykkleif Tenkte på om det var mulig å få tak i flere slike maler som fulgte med orginalprogrammet til å lage cd-cover i nero cover designer. Der var det jo bare en 8 ferdige maler i programmet. Må da finnes flere! Har søkt på nettet og sett på hjemmesiden til Nero uten hell. Endret 3. januar 2005 av Glasgrekar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå