F*** a duck Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Heisann.. Har en pc som består av følger: amd64 3000+ msi k8-neo platinum OCZ 3500EB samsung 160GB 6800le@16x1,6 ingen cd-rom el. floppy ASPIRE 520w kjøpte denne psu`en 2-3 uker før jul, pcen var stabil til og begynne med , men etter 1 uke ca. bled den ustabil , PSU`en begynte og lage lyder , en slags lavfrekvent pipe lyd, denne lyden kommer når jeg fks. skroller nedover en internettside(spess når det er store bilder), og når jeg spiller spill nå får jeg sort skjerm etter 1-2min i spill, merkelig nok er pcen stabil i spill som NFS U 2 , settlers H Kings. men i HL2 doom3 battlefield og de fleste andre spill er den Ikke stabil i d heletatt. Er Problemet PSU ? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Høres ut som et generelt pc spørsmål og er nok derfor generelt sett feilpostet Lydene er nok interferens, (coiler på hovedkortet). Er et typisk problem med intigrerte lydkort. NFSU2 er ikke noe krevende på maskinen, men 3d spill er veldig gpu og cpu krevende, så det er mulig at det er skjermkortet ditt som blir litt i det varmeste laget -Thomas Lenke til kommentar
F*** a duck Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Tempraturer er ikkeno problem , har nv5 vga silenser på skjermkortet , veit at kondensatorene "skriker" litt på dette hk`et , skjer bare noen ganger under oppstart , lyden kommer dobbeltskjekka garangtert fra PSU` . har lav temp. på hele systemet , slk984u på cpu.... , er nok ikke tempen som skaper ustabiliteter.. Hva trur dere ? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tja, kan jo hende det er noe feilproduksjon på psuen. Gi en lyd til butikken/nettbutikken du kjøpte den av? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Flyttes til annet om hardware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå