Gå til innhold

K700 og 6600 burde vært et latterlig enkelt valg.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, tror nok jeg skulle overlevd her uten Christer15. Forøvrig kan nokia bake snus når det kommer til design. Dette er jo en fullstendig subjektiv mening, men K700i er fantastisk mye penere enn N6600. Jeg skjønner ikke hva designerne hos Nokia driver med. Ellers ligger de ikke så langt fra hverandre...

Lenke til kommentar

*(Quote og svar på en annen brukers meningsløse innlegg er fjernet)*

Når k700 kom, hadde den best javaytelse på markdet. Ivertfall ifølge amobil. no :p

Nå kan det diskuterers om menysstemet er bedre, men jeg personelig foretrekker SE sitt, for Nokia sitt er så dritt :p Vanskelig å navigere og masse tull å surre med når fks. mottar en fil over bluetooth. Dessuten må jeg si at skjermen på de SE telefonen er bedre enn de nokiaene jeg har sett. Nokia er liksom så uklart og blurrete, samt at man ser pikslene som firkanter på skjermen hvis man ser nøye etter.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar

Hvilken mobil tlf. som er best på markede i dag må vel bli opp til den hver og enkelte. Alle har jo ikke samme behov ;) slik som egde,3g,symbian osv. Men mellom Nokia 6600 og SE K700i så trekker nok 6600 det lengste strået.

mvh Erik_s

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dette er noe å krangle om.

K700 og N6600 er to mobiltelefoner som er beregnet på 2 HVIDT FORSKJELLIGE markeder. Skal man sammenligne K700 med en Nokia telefon, burde det isåfall være 6230. 6600 kan sammenlignes mot P800/900. Å fortsette denne krangelen er totalt meninsløst.

Personlig liker jeg ikke Series60 som N6600 (og 6630) har. Derfor er K700 en mye bedre telefon for meg. Har jeg behov for en Symbiantelefon, har jeg P900'en :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...