mckvakk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ja ... nei koster heller ikke all verden Mckvakk! www.zedge.no forum... søk der. der jeg fant det programmet. blir jo ikke stereo men... snakker ikke om selve programmet. men å streame radio via gprs koster ikke så rent lite i lengden Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 poenget er at vi ikke kan si at 6600 mangler radio!, fordi den har symbian kan man laste ned radiospiller, så HAR man radio!!! endeløs diskusjon dette... men hvem mobil har mest plusser i boka? jeg holder en knapp på 6600...men det er nå meg da. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ja ... nei koster heller ikke all verden Mckvakk! www.zedge.no forum... søk der. der jeg fant det programmet. blir jo ikke stereo men... snakker ikke om selve programmet. men å streame radio via gprs koster ikke så rent lite i lengden forsto det Mckvakk! men det koster fortsatt ikke mye, programmene er vel laget sånn da?komper nedlastingen eller no? jeg vet ikke mere jeg... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Finnes det en billig løsning på å være koblet til GPRS når du hører på radio da? Endret 2. januar 2005 av jornan Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hva faan er det som feiler dere jeg har en nokia 6600 en kompis har k700i nokia er dobbelt så mye bedre k700ien har dritt kamera dritt skjerm osv anbefaler nokia 6600 det er jo tross alt en symbian telefon sier seg selv att den er my bedre en en sonyericsson Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 og du finner ikke punktum ser vi ? Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 gidder ike være så fin på punktum å sånn dritt Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 poenget er at vi ikke kan si at 6600 mangler radio! Den har ikke radio! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Vel. det er jo ikke alle som bruker alt symbian har. Men skal si meg enig i at skjermen på 6600'en er bedre og se ting på en k700i. synes personlig skjermen på k700i blir for liten, og har for lite minne. mp3 spiller,radio? undøvendig. hvertfall for min del. har mp3 spiller på klokka så blir bare og legge ut ekstra penger. Men men, 6600'en er litt tung, det er det eneste. størrelsen er helt kurrant. vis mobilen blir for liten blir den vanskelig og skrive på (har hatt ett tilfelle) mhv. Erik_s Edit: har radio på min jeg å men brukes aldri. Endret 2. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 den jeg har her har det .... LOL Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Uansett hvor mye dere vrir og vender på det, så har 6600 ikke FM-radio. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ser det er mange som klager på radio her. hvor mange av dere bruker den? hvor ofte hører dere på den?`skjønner ikke att det er noe og diskutere. når man får steam-radio så må vel det holde. i mitt syn så er radio noe av det mest bortkasta som er oppfunnet. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hva faan er det som feiler dere jeg har en nokia 6600 en kompis har k700i nokia er dobbelt så mye bedre k700ien har dritt kamera dritt skjerm osv anbefaler nokia 6600 det er jo tross alt en symbian telefon sier seg selv att den er my bedre en en sonyericsson da sier jeg: Hva faen feiler det med deg? Du sier at K700i har dårligere skjerm og kamera enn 6600, men K700i har både bedre skjerm og kamera enn 6600! Punktum er også en fin ting! Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 se k700i er ikke en symbian telefon å det suger jo pi** menn nokia den har alle muligheter større minne åsså er den symbian Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 skulle vert 16 års grense her! christer15: , hadde jeg vert moderator hadde jeg kasta deg ut!!!, stengt ip- adressen din, og blokkert deg for evig og altid! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) selv om det ikke er symbian telefon så betyr ikke det at den suger. Se på SE S700i og samsung D500 . suger de? nei tvert imot Endret 2. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) menn nokia den har alle muligheter større minne åsså er den symbian Det er ikke bare Nokia mobiler som kan det Endret 2. januar 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Det er generelt veldig vanskelig å måle mobiler opp mot hverandre, men må si jeg heller kraftig mot N6600 her iogmed at den rettogslett har flere funksjoner og er mer avansert. Nokia6600 har alt K700 har + litt til.... Begge har VGA-kamera (liten vits å sammeligne VGA-kamera mener jeg, er så dårlig uansett - små forskjeller VGA-kameraene imellom), de har vel omtrent samme oppløsning på skjermen men den på 6600'en er større. K700 har ikke mulighet for minnekort (noe som burde vært ulovlig på en mobil med mp3-spiller), og ikke symbian. Prosessor- og grafikk-ytelsen er også et lang hopp kraftigere på Nokia'n! Siden 6600'n har flere muligheter og er mer avansert vil jeg si at 6600 er en bedre mobil. Uten tvil faktisk.... Endret 2. januar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 christer15: , hadde jeg vert moderator hadde jeg kasta deg ut!!!, stengt ip- adressen din, og blokkert deg for evig og altid! Og takk gud for at du ikke er det --------------------------------------------------- Men; har noen spurt han hva han skal bruke telefonen til? Trenger han virkelig symbian? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå