Bazer_Punk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 DETTE fine 9600xt ue kortet ligger å venter på mej nede på postkontoret, skal hente det imorgen (holder på å lage mej en stille maskin som skal stå i stereobenken som multimedia sak ) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Er litt overkill det der... for dyrt i forhold til ytelse og..... Overkill for en multimedia PCog? Ellers: Retter sjeldent på skrivefeil men --> MEG ikke MEJ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 her! 9600xt bra og lydløst kort! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 hehe... mista du evnen til å lese nor hodet ble kløyva? (no offence) Se over... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hehe, ser det, men han linka ikke til prisguiden hvor de billigste er. han linka bare til et spesielt kort Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ikke for å være frekk, men det er unødvendig å poste bare for å poste headcleaver. Såg nettopp i profilen din at du hadde i snitt 18.8 innlegg pr dag. Men som sagt tidligere så kan du sende en mail til psdata om det kortet jeg linket til er vifteløst? Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Headcleaver, bestilte det faktisk fra prisguiden, for en uke siden var det den billigste +dei hadde den inne da kortet er kanskje litt overkill for mediespiller, men tenkte det skulle kjøres litt spill på det og, + stipended kommer straks, må ha noe å bruke 16'000 på resten av delene ser ut til å bli amd 64 2800 på 754 sokkelen med en samsung disk av en størrelse å et mATX hovudkort, trur det blir msi sitt.. but back to topic vil tro et av 9600 korta med passiv kjøler er et ganske ok alternativ her, xt var bare et av dei bedre ej fann Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Headcleaver, bestilte det faktisk fra prisguiden, for en uke siden var det den billigste +dei hadde den inne da hehe, ok :!: kke for å være frekk, men det er unødvendig å poste bare for å poste headcleaver. Såg nettopp i profilen din at du hadde i snitt 18.8 innlegg pr dag hvilke glede skulle jeg få av å poste bare for å poste? ja, jeg er aktiv på forumet! so? det må jeg da få lov til!!! jeg poster ikke bare for å poste!!! litt tenking kan hjelpe! Endret 4. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) lit tenking kan hjelpe! Heelt enig.. EDIT: Vurderer dette.... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302118&cks=PRL... må vell være lydløst??? Japp. Jeg kan personlig bekrefte dette, har det i serveren. Et "godt" kort er det også! Endret 3. januar 2005 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har nettopp hentet kortet mitt nå (9600XT UE) for en nydelig liten sak det var ganske ok bundle med det og, Prince of Persia - the Sands of Time og Splinter Cell - Pandorra Tomorrow + programvare og en cd med overklokkingsverktøy Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 EDIT: Vurderer dette.... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302118&cks=PRL... må vell være lydløst??? Japp. Jeg kan personlig bekrefte dette, har det i serveren. Et "godt" kort er det også! FLOTT!!! Går for det (spammer deg dersom det er vifte på ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Går for det (spammer deg dersom det er vifte på ) :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå