Gå til innhold

Greit skjermkort uten støy - finnes det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være frekk, men det er unødvendig å poste bare for å poste headcleaver. Såg nettopp i profilen din at du hadde i snitt 18.8 innlegg pr dag. :hmm:

Men som sagt tidligere så kan du sende en mail til psdata om det kortet jeg linket til er vifteløst?

Lenke til kommentar

Headcleaver, bestilte det faktisk fra prisguiden, for en uke siden var det den billigste ;) +dei hadde den inne da :p

kortet er kanskje litt overkill for mediespiller, men tenkte det skulle kjøres litt spill på det og, + stipended kommer straks, må ha noe å bruke 16'000 på :D

resten av delene ser ut til å bli amd 64 2800 på 754 sokkelen med en samsung disk av en størrelse å et mATX hovudkort, trur det blir msi sitt..

but back to topic :p vil tro et av 9600 korta med passiv kjøler er et ganske ok alternativ her, xt var bare et av dei bedre ej fann :thumbup:

Lenke til kommentar
Headcleaver, bestilte det faktisk fra prisguiden, for en uke siden var det den billigste ;)  +dei hadde den inne da :p

hehe, ok :!:

kke for å være frekk, men det er unødvendig å poste bare for å poste headcleaver. Såg nettopp i profilen din at du hadde i snitt 18.8 innlegg pr dag

hvilke glede skulle jeg få av å poste bare for å poste?

ja, jeg er aktiv på forumet! so?

det må jeg da få lov til!!! jeg poster ikke bare for å poste!!!

litt tenking kan hjelpe! :no:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...