Cobos Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Iogmed at både jeg og sfonzo har samme problem så tipper jeg det er noe med din maskin som er spesielt ? Men det er mulig noen av de lokale guruene kan gi noen tips... Jeg vet ikke hvorfor det ikke blir sånn hos deg eller hvorfor jeg får det problemet ? Cobos Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Nei, dette er til å klø seg i hodet av. Jeg har helt normalt standard oppsett på maskinen min. Jeg har ikke endret noen innstillinger i hverken opera eller mozilla, så de nettleserne fungerer akkurat som de skal... Lenke til kommentar
horebore Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 har også standard oppsett på min mozilla, og får den samme irriterende scrollbaren nederst. når jeg resizer vindu flytter alt seg slik det skal, men scrollbaren er der fremdeles. virker som om bredden på siden er 80% + 20% + 30 px eller noe sånt. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ser ut til at jeg har fått klarhet i det. Jeg bruker visst ikke den nyeste versjonen av Opera, men har 7.11. Der og i IE ser alt ok ut. Men etter en restart og opprensk, får jeg også scroller i mozilla nå! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Skal jeg si hva jeg syns og da? Syns hoverfargen i menyen ser litt "møkkete" ut. Aner ikke helt hvilken annen farge som passer bra der, men denne likte jeg ikke så veldig godt. Den jordkloden på førstesiden virker veldig klemt sammen oppi hjørnet der, savner litt luft. Footer trenger ett skille på en eller annen måte som sier "her er jeg, jeg heter footer", og ikke ser ut som om du har gjort noe feil der. Det var egentlig det jeg hadde å si, ellers ser siden ut som en fin og bra firmaside i mine øyne Lenke til kommentar
joffar Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 får ikke none horsiontal scroll her nå... Ville kanskje ha laget "brødsmule lenker" du er her: Home, Vision etc .. Der du linker tilbake til homepage nå... og laget den slik at det er litt lettere å se at det er en link. Ellers var ikke svart hover over mørkeblå helt vellykket imo. grei firmaside da! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Logoen og "slagordet" så litt ihjel-AAet ut. Litt mer luft rundt logoen hadde heller ikke vært å forakte Teksten i menyen er altfor liten Menyer skal settes opp som uordnede lister Bildene i innholdsfeltet på hovedsiden så veldig tilfeldig plasserte ut. Det ble veldig rotete. Hva har jordkloden der å gjøre? (og hvorfor er den så hakkete?) Pilen i bakgrunnen har ingen funksjon annet enn å ta fokuset vekk fra teksten. Bildene til høyre var derimot bra, da jeg antar at de har en viss relevans med det bedriften driver med. Likte ikke det lille hvite mellomrommet mellom header og resten. I kombinasjon med den grå borderen under minner det meg litt om sånne gigantiske 3D tabell-borders som var populære tidlig på 90-tallet Koden var valid, men bar preg av old-school-koding. Tables til layout og lite bruk av CSS. Når man ser siden med CSS og bilder slått av SKAL den se ut som ren, uformattert tekst uten noen spesiell layout. Så lenge du bruker tables vil du også stenge ute potensielle kunder som bruker nettlesere for svaksynte/blinde. Endret 2. januar 2005 av Loomy Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hva med: http://www.ipu.as/prosjekt/alternativ ? Lenke til kommentar
joffar Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 bedre imo, men du trenger fremdeles noe der det står Back to homepage som viser at det er en link. det samme gjelder litt for menyen også.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 en KLAR forbedring.. Etter min mening, selv om jeg ikke likte den lyse fargen der.. Menyene ble MYE mer navigerbare og lettleste.. !! men å merke opp litt bedre HVOR man er på undersidene kunne vært bra.. enten i menyen eller inkludere den "du er her"-biten du hadde før.. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 WTF anth, sauda er jo der jeg bor Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ikke en gang i tjukkeste Kina går du fri for saudabuer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå