[TA]Gunners Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei, jeg fant et vanvittig tilbud på elkjøp.. en skjerm som jeg har tittet på før i butikken kostet 2995 ,-. Da jeg idag fikk katalogen i posten stod det jammen 1990 eller noe.. Jeg skal bruke denne skjermen til diverse, det inkluderer spill.. Hvordan merker man om skjermen henger noe sykt når man spiller? Henger den så mye at man "merker" det? Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hvilken skjerm er det? Godt poeng http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...xplanation_text Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Til spel og film er den vell ikkje bra nok då responstiden er oppgitt til 25ms. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Til spel og film er den vell ikkje bra nok då responstiden er oppgitt til 25ms. Er dette merkbart? Lenke til kommentar
supercub Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det er nok desverre det ja. For speling bør du ha 12 ms, max 16. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Det er nok desverre det ja. For speling bør du ha 12 ms, max 16. Er det noen som har noen gode skjermer da?? Lcd.. Dette er vel ganske mye da?? Lenke til kommentar
supercub Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er du villig til å betale nokre kroner ekstra er vel NEC 1770NX eit veldig godt kjøp. Sjølv ventar eg på denne. Ellers kan du jo sjå her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå