bengh Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei og Godt Nytt År alle sammen ! I går fjernet jeg et program som jeg hadde testet ved å gå inn i Control panel og fjernede under Add or Remove Programs. Det skjedde noe rart da programmet ble avinstallert. Programmet forsvant men listingen av programmene hang seg opp og jeg måtte resette PC'n. Det var en rutine som konverterte OGG filer til MP3 og trolig ikke verdens mest ryddige program.... Nå her jeg fått er store svart område i listingen av programmer. Har forsøkt å fjerne og legge til programmene som ligger over og under det svarte feltet, rense register etc. men jeg klarer ikke å få det bort. Feltet går over flere "sider". Noen som har forslag til løsning ?? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) godt nytt år til deg også, prøv TuneUp Utilities 2004, her er den trial utgave bla: http://www.tune-up.com/ lykke til: gaggen Endret 2. januar 2005 av gaggen Lenke til kommentar
bengh Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Takk for tipset om Tune-Up. Har testet programmet og benyttet meg av funksjonen for å rydde blandt innstallerte programmer i "add or remove programs" og diverse register rens uten at det hjalp. Har også forsøkt andre programmer som System Mechanic 5 uten suksess. Må kanskje inn å mekke selv i registeret men vet ikke helt hvor jeg skal starte. Det ser ikke ut til at det svarte feltet midt i listingen påvirker funksjonaliteten, men det er bare så ergelig å måtte skrolle i bunnen for å finne de siste innstallerte programmene. Flere tips ? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) skal lete i andre " Forum " husker at dette har vært til diskusjon før. kommer tilbake hvis jeg finner noe ! dette fant jeg i farten, ikke sikkert på om dette har noe med saken å gjøre: Right click desktop, properties, Appearance tab, Advanced. Scroll to Application background and select a non white colour, click apply. See if the text is now visible (for example I normally have it set to light grey; changing that to red, gave me a red background in add/remove left column; changing it to white, gave a white background and the text was invisible) Message Edited by JRosenfeld on 12-29-2003 09:33 PM PS if that works, remember to save the theme and set it to your default in the theme tab, otherwise you'll lose the change again on restart. Message Edited by JRosenfeld on 12-29-2003 09:34 PM Endret 3. januar 2005 av gaggen Lenke til kommentar
bengh Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Dette hadde ingen ting med problemet å gjøre men takk i alle fall. Problemet er nå løst Det var en "Elektronic Arts Updater" som hadde blitt rotet til etter at jeg installerte Need for Speed Underground 2, eller som følgeskade av den andre innstallasjonen Det var først når jeg gikk inn i registere at jeg fant løsningen. Trolig hadde nok Tune-up taklet det også hvis jeg hadde sammeliknet listingene nøye. Løsningen til å finne det i registeret følger her: http://www.jsoenke.com/uninstalling.htm Jeg trengte bare å gå til : HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall og sammelikne listingene med Add or Remove programs så så jeg det med en gang og det var bare å fjerne den korrupt nøkkelen buhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå