Gå til innhold

AMR – ATIs SLI-løsning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir sunt med konkurranse ja, men jeg tror ATi ble tatt litt på senga med SLI ettersom de bruker en del måneder lengre på å få ut slike kort. Litt synd for deres egen del siden Nvidia kan ta noen prosenter på det.

Bare vent du :p vist Ati sine utviklerer klikker i vinkel så skall du se att Nvidia kommertil å få STORE problemer med å ta di igjenn ;)

"Gleder meg til det kommer tester eg" :love:

Lenke til kommentar

Hvis det viser seg at ATI sin AMR er bedre enn nVidia sin SLI, ja da kjøper du det. Hvis det viser seg at Intel sin dual core er bedre enn AMD sin, ja da kjøper du det.

Må dere gjøre det noe mer komplisert enn som så...

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvordan AMR yter :) Det jeg lurer på er om det kanskje er en fordel med "fysisk kontakt" mellom de to kortene, slik som Nvidia har med sin SLI-"chip/bro". Altså, hvis man skal kjøre to ATI kort i AMR, trenger man et hovedkort som støtter dette... blir det kun ATi's egne hovedkort? Tror neppe de har solgt like mange hovedkort som Nvidia har solgt av sine nForceX hovedkort, hittil i alle fall...

Men konkurranse er veldig bra :)

Lenke til kommentar
Hvis det viser seg at ATI sin AMR er bedre enn nVidia sin SLI, ja da kjøper du det. Hvis det viser seg at Intel sin dual core er bedre enn AMD sin, ja da kjøper du det.

Må dere gjøre det noe mer komplisert enn som så...

Kunne vel ikke sagt det bedre selv :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...