RBW Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 AMR – ATIs SLI-løsning Det begynner å bli en stund siden NVIDIA lanserte sin SLI-teknologi. VIA kom luskende etter noe senere. Nå nærmer også ATI seg med en tilsvarende løsning. Les artikkelen her Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Mmm, godt med litt nattmat for pain ja Nyhet klokken 8, not bad Lenke til kommentar
floffan Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sunt med litt konkuranse Lenke til kommentar
AMDXP2500 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fer no håpe det er meir forskjel på ytelse i forhold til SLI Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Blir sunt med konkurranse ja, men jeg tror ATi ble tatt litt på senga med SLI ettersom de bruker en del måneder lengre på å få ut slike kort. Litt synd for deres egen del siden Nvidia kan ta noen prosenter på det. Lenke til kommentar
Gravstein Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Blir sunt med konkurranse ja, men jeg tror ATi ble tatt litt på senga med SLI ettersom de bruker en del måneder lengre på å få ut slike kort. Litt synd for deres egen del siden Nvidia kan ta noen prosenter på det. Bare vent du vist Ati sine utviklerer klikker i vinkel så skall du se att Nvidia kommertil å få STORE problemer med å ta di igjenn "Gleder meg til det kommer tester eg" Lenke til kommentar
kindings Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det første som slo meg var at man burde lage en standard, mulig de klarer det til neste generasjon da.... Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Siden det ikke kommer før i 2. kvartal så blir det vel nForce4 SLI på meg Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvis de er like flinke til å holde ttidsskjema som nvidia blir det vel 3. kvartal... Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 såvidt jeg husker, ligger det i vias løsning gjennom drivere, noe som gjør det enklere å parre kort selom de er forskjellige Lenke til kommentar
Zapped Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Trist å se at vi er på vei tilbake til voodoo2 tiden, tror jeg faktisk har to kort liggende et sted på loftet. Må da finnes andre måter å øke ytelsen på Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dere glemmer at SLI og AMR er laget for oss entusiaster og kanskje for de som driver med 3D rendering. De fleste har ikke råd til å kjøpe 2 skjermkort... Så da blir det R520 AMR vs NV50 SLI Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Stili håper det blir enda mer ytelse på det enn det er på Nvida sin SLI løsning. ATI FOREVER Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hvis det viser seg at ATI sin AMR er bedre enn nVidia sin SLI, ja da kjøper du det. Hvis det viser seg at Intel sin dual core er bedre enn AMD sin, ja da kjøper du det. Må dere gjøre det noe mer komplisert enn som så... Endret 2. januar 2005 av Betroz Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Blir spennende å se hvordan AMR yter Det jeg lurer på er om det kanskje er en fordel med "fysisk kontakt" mellom de to kortene, slik som Nvidia har med sin SLI-"chip/bro". Altså, hvis man skal kjøre to ATI kort i AMR, trenger man et hovedkort som støtter dette... blir det kun ATi's egne hovedkort? Tror neppe de har solgt like mange hovedkort som Nvidia har solgt av sine nForceX hovedkort, hittil i alle fall... Men konkurranse er veldig bra Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja, konkurranse er rett og slett herlig...gleder meg til neste oppgradering Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Vis dette slår ann, og ikke blir altfor dyrt så kansje dette blir noe jeg må ha ettervært Skal værtfall vli kult å se AMS vs SLI ien benchmark test Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg personlig skal vente med SLI og AMR til neste generasjon kort kommer. Altså NV50 og R520. Da har nok teknologien modnet seg mer også. Tar litt tid å luke ut feil for produsentene. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvis det viser seg at ATI sin AMR er bedre enn nVidia sin SLI, ja da kjøper du det. Hvis det viser seg at Intel sin dual core er bedre enn AMD sin, ja da kjøper du det. Må dere gjøre det noe mer komplisert enn som så... Kunne vel ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå