Genaro Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 kan noen av dere guruer fortelle meg forskjellen en Ati Radone Mobility M10 å M11. Der for at jeg spør er fordi at på spesifikasjonen som ble gitt til meg når kjøpte min bærbar er en M11 men når jeg tar testen med programe PC wizar 2004 så sier den at det er Modell: Radeon mobility M10 NP (RV 350) Prosessor: ATI Mobility 9700 AGP Det jeg lurer på er om dette kan være en opp klokka 9600 eller noe sånt ??? Hjelp meg med dette for det skulle kjipt vis det viser seg å være en 9600 anebola gitt. MVH Genaro Lenke til kommentar
brainware Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ATI Mobility 9700 = M11 ATI Mobility 9600 = M10 Det har vært mange som har fått dette kortet rapportert feil, men det har rettet seg med oppdaterte drivere. ATI Mobility 9700 bygger på konstruksjonen ATI 9600XT = RV360 (desktop system GPU), så alt tyder på at kortet ditt er feilrapportert i den nevnte testen. Du kan også sjekke i maskinvare -i Control Panel. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Du har helt sikkert et 9700 kort. Uansett så er forskjellene marginale. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg