Racerro Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Henger meg på ett bra initiativ her. 100.- kroner donert. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Bra av HW.no, men hadde jo vært på trynet om de tok seg betalt for dette... Godt å høre at så mange gir! Lenke til kommentar
pskard Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 I tillegg til tung markedsføring for flere hundre tusen gir vi også NOK 50,- for hver enkelt person som har gitt penger og som skriver det i denne tråden. Husk på å post en beskjed i denne tråden og tips andre om det også! Mvh, Per Øivind Skard Daglig Leder Hardware.no Lenke til kommentar
vegge Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) synd firewallen mmin blokker reklame...hvis ikke hadde jeg gitt De som blokkerer reklame kan jo bare bruke denne linken; http://ad1.hardware.no/advertpro/servlet/file?id=894 I tillegg til tung markedsføring for flere hundre tusen gir vi også NOK 50,- for hver enkelt person som har gitt penger og som skriver det i denne tråden. Jeg har faktisk ikke gitt noe enda, men når mitt yndlingsforum gjør noe så flott, så må jeg jo bare bidra. *ringe og gi 100 kroner* Endret 4. januar 2005 av vegge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Fikk penger i dag så jeg donerte akkurat via nettbank... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Sånn da var det gjort. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har allerede donert 100,- jeg.. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hadde jeg hatt 100kr hadde jeg gitt dem Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Godt tiltak! Skulle gjerne gitt, men jeg har gitt fra meg alt jeg kan unse av stipend til røde kors allerede Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Telenor har nå et tilbud på kontant-kort. 500kr for 1000kr ringetid. Man skal kunne ringe inn til unicef/rødekors og gi penger, ikkesant? Hvis man bruker telenor kontantkort til halvpris, så gir man dobbelt så mye som man betaler for å gi, ikkesant? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Telenor har nå et tilbud på kontant-kort. 500kr for 1000kr ringetid.Man skal kunne ringe inn til unicef/rødekors og gi penger, ikkesant? Hvis man bruker telenor kontantkort til halvpris, så gir man dobbelt så mye som man betaler for å gi, ikkesant? Dette stemmer. Las dette faktisk i lokalavisa her om dagen. Folk bør likevel vere merksam på at Telenor har donert ein god del pengar, og i tillegg gav dei vekk all annonseplassen i sin julekampanje til Røde Kors. Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Done... Gitt 100 kr Er det ikke sånn at alle pengene staten får inn ganger de med 3 før de sender de videre til humanitære organisasjoner? Eks: jeg gir hundre kr, flomofrenes fond får 300? -MortenGj Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Nå har jeg foreløpig gitt til Leger Uten Grenser, Røde Kors og Unicef... Og nå har jeg rett og slett ikke råd til å gi til flere. Endret 4. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Da var 100 kroner gitt. Var i thailand (phuket) under katastrofen, og den hjelpen vi fikk fra thaiene var helt enorm, de, og alle andre rammede, fortjener virkelig all den hjelp vi kan gi! Fikk også nettopp høre at det familiehotellet vi har bodd på i 6 år på rad på Kamala Beach skal bygges opp igjen, bla med direkte støtte fra mange av de som har bodd der i årenes løp, vi har alle blitt utrolig glad i den familen som driver det, og alle de kom bort fra det uten fysiske skader. Fint å høre at hjelp nytter! Lenke til kommentar
piit Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Da var 100,- donert. Utrolig bra gjort av Hw.no dette! Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) veldig bra HW.no gledelig å se at det finnes folk som bryr seg i slike tider EDIT, har allerede gitt 100spenn Endret 4. januar 2005 av JediMindTriks Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Firefox + adblock forsinket mitt bidrag litt, men nå har jeg ringt 82043700. Bra tiltak, hw.no! Lenke til kommentar
kosh Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vurderte å gi, men etter å ha sett at FN har sagt at de allerede har fått 1,5 milliarder mer enn hva de trenger, vurderer jeg heller å gi pengene til noen som trenger de....Afrika for eksempel............lurer på om media vet hva Afrika er nå til dags.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå