Gå til innhold

Unicef-reklame på forsiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg til tung markedsføring for flere hundre tusen gir vi også NOK 50,- for hver enkelt person som har gitt penger og som skriver det i denne tråden.

 

Husk på å post en beskjed i denne tråden og tips andre om det også!

 

 

Mvh,

 

Per Øivind Skard

Daglig Leder

Hardware.no

Lenke til kommentar
synd firewallen mmin blokker reklame...hvis ikke hadde jeg gitt :p

De som blokkerer reklame kan jo bare bruke denne linken; http://ad1.hardware.no/advertpro/servlet/file?id=894

 

I tillegg til tung markedsføring for flere hundre tusen gir vi også NOK 50,- for hver enkelt person som har gitt penger og som skriver det i denne tråden.

Jeg har faktisk ikke gitt noe enda, men når mitt yndlingsforum gjør noe så flott, så må jeg jo bare bidra. *ringe og gi 100 kroner* :)

Endret av vegge
Lenke til kommentar
Telenor har nå et tilbud på kontant-kort. 500kr for 1000kr ringetid.

Man skal kunne ringe inn til unicef/rødekors og gi penger, ikkesant?

 

Hvis man bruker telenor kontantkort til halvpris, så gir man dobbelt så mye som man betaler for å gi, ikkesant? :hmm:

Dette stemmer. Las dette faktisk i lokalavisa her om dagen. Folk bør likevel vere merksam på at Telenor har donert ein god del pengar, og i tillegg gav dei vekk all annonseplassen i sin julekampanje til Røde Kors.

Lenke til kommentar

Da var 100 kroner gitt. Var i thailand (phuket) under katastrofen, og den hjelpen vi fikk fra thaiene var helt enorm, de, og alle andre rammede, fortjener virkelig all den hjelp vi kan gi! Fikk også nettopp høre at det familiehotellet vi har bodd på i 6 år på rad på Kamala Beach skal bygges opp igjen, bla med direkte støtte fra mange av de som har bodd der i årenes løp, vi har alle blitt utrolig glad i den familen som driver det, og alle de kom bort fra det uten fysiske skader. Fint å høre at hjelp nytter!

Lenke til kommentar

Vurderte å gi, men etter å ha sett at FN har sagt at de allerede har fått 1,5 milliarder mer enn hva de trenger, vurderer jeg heller å gi pengene til noen som trenger de....Afrika for eksempel............lurer på om media vet hva Afrika er nå til dags.... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...