FuglFøniks Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Så nettopp en Unicef-reklame på forsiden her på hw.no. Slik reklame liker jeg! Ga faktisk 100,- på rappen Oppfordrer alle andre her på HW.no å gi, 100,- er IKKE mye folkens. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Helt enig. Skal få overført en lapp eller tre jeg óg. Håper HW har denne reklamen gratis. Lenke til kommentar
tiger.no Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dette kan - og skal - støttes på rappen. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Helt enig. Skal få overført en lapp eller tre jeg óg. Håper HW har denne reklamen gratis. Fint om noen fra HW.no kunne svare på dette. Håper VIRKELIG de ikke tar seg betalt, da bør de i alle fall gi noen lapper selv! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har selv gitt 100kr og. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 synd firewallen mmin blokker reklame...hvis ikke hadde jeg gitt Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Lurer på om så mye som halvparten når frem... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Lurer på om så mye som halvparten når frem... En ekstremt dårlig unnskyldning for å ikke gi? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Lurer på om så mye som halvparten når frem... Tror nok Unicef er blant de mer seriøse hjelpeorganisasjonene, så om du gir pengene til dem kommer de nok fram skal du se Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hvor blir det av hardware.no? Skulle likt å vite om den reklamen er her gratis eller ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har allerede gitt mer enn jeg har råd til jeg så den reklamen kan jeg ikke la meg oppfordes av... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Denne reklamen tar ikke Hardware.no betalt for. Vi er veldig glad for å kunne bidra til innsamlingen av penger til ofrene for tsunamien i sør-øst Asia. Til nå har vi vist annonser til en verdi av 150 000 kroner i forbindelse med denne kampanjen. Etter planen vil Unicef få en reklamepakke verdt 500 000 kroner fra Hardware.no. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Denne reklamen tar ikke Hardware.no betalt for. Vi er veldig glad for å kunne bidra til innsamlingen av penger til ofrene for tsunamien i sør-øst Asia. Til nå har vi vist annonser til en verdi av 150 000 kroner i forbindelse med denne kampanjen. Etter planen vil Unicef få en reklamepakke verdt 500 000 kroner fra Hardware.no. Kjempeflott Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Lurer på om så mye som halvparten når frem... En ekstremt dårlig unnskyldning for å ikke gi? Det må da være valgfritt om folk vil gi eller ikke. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Veldig bra av Hardware.no Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ble utrolig glad når jeg så at hw.no har gitt så mye gratis reklame plass til Unicef! Sånn skal det være! Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 *glede* yay skrape sammen noen penger og gi! done føler meg mye bedre når jeg kan gi til de som trenger det 200 kr Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Denne reklamen tar ikke Hardware.no betalt for. Vi er veldig glad for å kunne bidra til innsamlingen av penger til ofrene for tsunamien i sør-øst Asia. Til nå har vi vist annonser til en verdi av 150 000 kroner i forbindelse med denne kampanjen. Etter planen vil Unicef få en reklamepakke verdt 500 000 kroner fra Hardware.no. Satt akuratt og funderte på det samme. Det høres bra ut Endret 3. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Denne reklamen tar ikke Hardware.no betalt for. Vi er veldig glad for å kunne bidra til innsamlingen av penger til ofrene for tsunamien i sør-øst Asia. Til nå har vi vist annonser til en verdi av 150 000 kroner i forbindelse med denne kampanjen. Etter planen vil Unicef få en reklamepakke verdt 500 000 kroner fra Hardware.no. Supert! Sånn skal det være.... Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Denne reklamen tar ikke Hardware.no betalt for. Vi er veldig glad for å kunne bidra til innsamlingen av penger til ofrene for tsunamien i sør-øst Asia. Til nå har vi vist annonser til en verdi av 150 000 kroner i forbindelse med denne kampanjen. Etter planen vil Unicef få en reklamepakke verdt 500 000 kroner fra Hardware.no. Oj! Det var ikke dårlig! Utrolig bra gjort av dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå