Nator Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er det X850 XT Pro eller X850 XT PE som er best? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 XT PE... XT PE er forøvrig kun tilgjengelig på et kort tidsrom. Etter dette kommer vanlig XT. Eneste forskjell på XT PE og XT er at XT PE er klokket noe høyere. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Takk for forklaringen, det har jeg lagt merke til: ergo derfor jeg går for PE. Liker ikke å overklokke skjermkortet, går aldri så bra... Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=44895 Står ubekreftet 03.01.2005 hvilket er dagen idag. Burde det ikke stå enten antallet de har fått inn, eller ubekreftet 14.01.2005 f.eks. Jeg antar at de ikke har fått inn noen ennå, derfor litt kjipt å lese den datoen. Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ringte mpx for en time siden, spurte om de hadde fått inn x850xt pe kortet. Nei det hadde de ikke, kunne hende de hadde det om en uke sa han jeg snakket med. Så da er det bare å vente. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hehe, ok, ikke så farlig for meg egentlig. Får et X800XT imorgen fordi jeg ikke gadd å vente. Er jo seriøst ikke SÅÅÅÅ store forskjellen. Er bare nysgjerrig på å se hvor raskt de får dem inn Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hehe, ok, ikke så farlig for meg egentlig. Får et X800XT imorgen fordi jeg ikke gadd å vente. Er jo seriøst ikke SÅÅÅÅ store forskjellen. Nei, det er bare klokkefrekvensen som er forskjellig... X850 kommer foreløpig bare i PCIe også... Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ok, får vel tillegge hele navnet på kortet jeg får da: Powercolor ATI X800XT PCI-E ViVo 256MB. 3500kr betalte jeg, 4200kr koster det i en nettbutikk. Mulig jeg oppgraderer igjen til høsten og selger kortet da. 1000-1500kr kanskje om det ikke er noe tull med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå