scarface15 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) heisann, har hatt mitt skjermkort en stund nå, det har vært softmoddet til 12 pipelines 6 shaders og småklokket..... altså, nå i det siste (de to siste dagene) har jeg hatt litt trøbbel.... Når jeg starter et spill (tilfeldig) låser pc'en seg (dette har skjedd 2 ganger på 2 dager nå) og jeg har ikke noe annet valg enn svenskeknappen... helt svart altså.. jeg har fått softmodda det ned, slik at det er som originalt, vet ennå ikke om problemene fortsetter da.. det jeg skulle spørre om, er dette grunnlag for å få tilbake pengene? det blir jo litt vanskelig for webshoppen å se selve feilen, da denne skjer ved helt tilfeldige tider, i tilfeldige spill? må bare påpeke at jeg ennå ikke vet om problemet fortsetter nå som jeg har klokket den ned og tatt bort softmodden. edit: har hatt skjermkortet siden 20.10, men det har bare stått i maskinen siden 8.11 grunnet litt hovedkort-trøbbel... Endret 2. januar 2005 av scarface15 Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 dette er dårlig! 12 stk har lest uten å svare... alt jeg egentlig spør om er jo, om jeg får penga tilbake pga. denne feilen... burde være noen som har erfaringer med ustabile skjermkort og refundering... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ffs sjekk klokka!! vent en dag. jeg vet ikke hvordan dette behandles Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) ffs! gå og legg deg! De andre postene blir besvart..... jævla "kjernekar" som skriver slikt! Endret 2. januar 2005 av scarface15 Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Du har av det første partiet virker det som, og dem var det noe galt med. Send det tilbake, så får du et nytt. Visste du forresten at det ikke er noen gudgitt rett at folk svarer på tråden din? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Raportert topic til moderator. Trådstarter starter selv en "off-topic" diskusjon, samt kommer med dumme utsagn. Jeg kan også forøvrig opplyse om at "svindlig" på nettbutikker er svært lite populært. Selvfølgelig er dette ikke en retursak da du har brutt garantien ved å softmodde. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 1. Det er sent. Du kan ikke regne med at folk svarer umiddelpart midt på natta. Du bumper forresten i strid med retningslinjene. Det er svært usannsynlig at du får igjen pengene for kortet om du kjøpte det 20/10. Angrefristen er 14 dager. Tar du det opp med forhandler regner jeg med at du får et nytt kort hvis ditt faktisk er gåent. Vær sikker på at hardwaren din faktisk er gåen før du sender den inn, hvis den ikke er det vil det koste deg. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) 1. jeg kjøpte den igjennom en lokalbutikk med 2 års garanti (de bestiller alt fra norek/komplett til samme priser uten porto - garantien komplett gir gjelder der.) 2. Det har skjedd ca. 5 ganger, er det defekt nok for deg? 3. jeg syns det er riktig å bumpe når folk svarer på 4 andre poster (innen skjermkort) uten å svare på mitt (hadde gått over 1t) 4. sendte mail til gutta der, de får det gøy når de kommer tilbake fra ferie den 3. januar. gody nyttår forresten edit: angrefristen hadde ikke hjulpet mye med et defekt kort... Her er det garantien som gjelder (2 år) Endret 2. januar 2005 av scarface15 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Usikker på om du har garanti eller reklamasjonsrett når du har softmoddet... var det en anbefalt modding du gjorde? Eller en modding som ikke var spesielt godkjent av produsent? Tror ikke du skal klage om de ikke går med på å bytte. Du svarer så frekt til de som ber deg ha litt tålmodighet (klokka er midt på natta), at jeg stenger tråden... litt høflig opptreden må vi kunne kreve på forumet. Det er heller ikke tillatt å bumpe, noe som også fører til at en tråd blir stengt. Vil anbefale deg å lese retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg