rottert Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) I begge kill bill-filmene er det en pipelyd på ca 1 sek som forekommer en gang i hver film mitt i en tale. Noen som vet noe om det? Endret 2. januar 2005 av rottert Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja, du har lasta ned filmene og de er bøgga. Eller du har feil lydcodec. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Gjetter på at det du mener er der Tarantino har 'beepet' ut navnet til The Bride i samtaler. Endret 2. januar 2005 av Njål Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Gjetter på at det du mener er der Tarantino har 'beepet' ut navnet til The Bride i samtaler. Tipper det ja. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ja, du har lasta ned filmene og de er bøgga. Eller du har feil lydcodec. Nei. kjøpt. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Gjetter på at det du mener er der Tarantino har 'beepet' ut navnet til The Bride i samtaler. Ja, fant ut det etterhvert. Neste spørsmål --> Og grunnen er? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja, fant ut det etterhvert. Neste spørsmål --> Og grunnen er? For da lurer alle på hva hun heter, noe som vil føre til at mange vil se vol.2? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fordi det er morsomt. Bare Tarantino hadde klart å komme på noe så spesielt som å sensurere protagonistens navn. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fordi det er morsomt. Bare Tarantino hadde klart å komme på noe så spesielt som å sensurere protagonistens navn. ja jeg vet. ganske enkelt genialt Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ok, jeg leste spørsmålet feil når jeg så svara deres. Jeg trodde han mente pipelyd hver gang noen pratet. Men en gang i hver film ja. Det er jo hver gang "The Bride" prøver og si navnet sitt ... genial liten touch det der! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 er også pip når oren sier navent, man hører faktisk navnet, men da tror man det er et kalle navn Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det er greit å sensurere det vekk for dem som ikke har sett vol. 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå