Guljar Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er det noen som vet om Adobe Photoshop album 2.0 kan vise RAW format (NEF)? Lenke til kommentar
Thurisaz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fungerer fint etter min erfaring, har testet ut med RAW-bilder tatt med et Olympus C5050Zoom kamera. Litt usikker på om det har noen relevans for det du spør om, men RAW-filene vises som .ORF i selve programmet. Lenke til kommentar
Guljar Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Har fått tak i Adobe photoshop Album 2.0 nå, men den kan ikke vise mine NEF filer (RAW) som jeg tar med mit Nikon D70. Det hadde vore kjekt med et program som sorterte bildene etter dato, er det noen som vet om et som kan vise NEF filer? Lenke til kommentar
amaril Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har hørt at hvis du laster ned raw plug-in til ps cs så virker denne på Element, men jeg går ikke god for det siden jeg ikke har prøvd det selv. Her er linken til plug-in en http://www.adobe.com/products/photoshop/cameraraw.html Lenke til kommentar
nab Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg fikk lest inn RAW-filer fra D70 i Photoshop Elements 2 etter at jeg hadde installert programvaren som fulgte med Nikon kameraet. Funksjonaliteten i RAW-importen var imidlertid sterkt begrenset. Jeg har nå oppgradert til Elements 3.0, og der er det full RAW-support med alle mulige innstillinger. Anbefales ! Lenke til kommentar
Guljar Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hei igjen Jeg har programmer som kan redigere NEF filer (RAW) men jeg hadde lyst på et album program som sorterte de etter dato. Det fungerer i elements 2 når du laster inn RAW plugin, har det selv, men dette er ikke et album program, håper dere forstår hva jeg er ute etter. Lenke til kommentar
nab Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei. Elements 3.0 er svaret! Der får du både album-funksjon/organisering, redigeringsprogram og RAW-konvertering i samme program. Du kan eventuellt laste ned en 30 dagers gratis demoversjon for å prøve selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå