Gå til innhold

Rome: Total War: Hvordan oppgradere til gull våpen og shold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff hvor teit da...:(

Synes julii nesten bare har dårlige folk å nå kan de ikke bli oppgradert fult ut engang...:/

Taper gjort...Lurer på om det var sånn på ordentlig???

At brutii hadde et tempel som mirakuløst gjorde at de kunne lage gull våpen??:p

Julii å brutii var vel ikke i krig fra første stund så de må jo ha lært en del ting av hverandere???

Lenke til kommentar

Du kan få det, dersom du tar over noen fiendebyer. Sjansene er veldig store for at du finner noen byer med et slikt tempel som du trenger og da er det bare å bygge den beste smia og masseprodusere folk i denne byen. :thumbup:

 

edit: Våpen av gull har aldri vært i bruk i Europa, bortsett i serimoniell betydning. I Rome symboliserer de bare den beste av tre våpen oppgraderinger. Romerne brukte IKKE gullvåpen i kamp!

Endret av Munch
Lenke til kommentar

Hmm...takker for historieopplesninga...=)

Lærer noe nytt for hver dag gitt... :yes:

 

Men hadde jeg visst alt dette så hadde jeg jo seff begynt med brutii i og med at de kan bygge akkurat de samme unitsene og kan oppgradere høyere! :hrm:

 

Vil alltid ha det beste... :cool:

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar
Hmm...takker for historieopplesninga...=)

Lærer noe nytt for hver dag gitt... :yes:

 

Men hadde jeg visst alt dette så hadde jeg jo seff begynt med brutii i og med at de kan bygge akkurat de samme unitsene og kan oppgradere høyere! :hrm:

 

Vil alltid ha det beste... :cool:

Bare hyggelig du. :D

 

De har jo prøvd å gi alle fraksjonene fordeler, slik at det skal jevne seg ut. Det er ikke dermed sagt at det er balansert, generelt er faktisk ikke rome særlig balansert, når det gjelder fraksjonenes styrke. Man må vel si at dette er realistisk og dessuten gjør det at man kan velge vanskelighetsgrad i større grad enn å stille AI, ved å velge en så vanskelig fraksjon som man ønsker å spille.

Lenke til kommentar

jj...synes spillet er genialt uansett! Men det har også litt for mange utrolig plagsomme feil som jeg synes man kunne ha vært foruten...:/

Spillet er jo tross alt veldig vanedannende å jeg spiller nå ikke fordi det er så artig å ta 50 områder å klare spillet!!

Spiller jo seff fordi jeg synes det er veldig arti å ha framgang å sloss meg gjennom halve verdens kontinenter... :thumbup:

Derfor synes jeg de mange feilene blir veldig irriterende å blir litt smålei av å måtte ta samme byene om å om igjen fordi noe helt uungåelig som at byene gjør opprør skjer hele tiden...

Skulle ha vært en sikker måte å forhindre det på! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...