Fat_ASS Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Hvordan kan man oppgradere til gull våpen å shold???? Er julii...Ha bygd alt som kan bygges men får bare sølv.. PS: Emne nr 100 i total war forumet.... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Har du Imperial Palase da???? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 er du sikker på at romerne kan få gull på våpen og skold.. det er ikke alle factions som kan det, Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Brutii kan få det, og kanskje Scipii også, men ikke Julii. Grunnen til dette er at Scipii og Brutii har enkelte templer som oppgraderer våpen og armor, så de beste Brutii/Scipii templene + Foundry = Gullvåpen/armor Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 der er bare et få tall som kan det, tror Selucid, Britii, greeks, egypt, og kanskje scipii Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Scipii kan få gull våpen skjold, bortsett fra missiltropper (bueskyttere) som bare kan få sølv på sverd (bare sverd ikke skjold!) Ellers kan alle unitene hos Scipii få det. TSP Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Huff hvor teit da... Synes julii nesten bare har dårlige folk å nå kan de ikke bli oppgradert fult ut engang...:/ Taper gjort...Lurer på om det var sånn på ordentlig??? At brutii hadde et tempel som mirakuløst gjorde at de kunne lage gull våpen?? Julii å brutii var vel ikke i krig fra første stund så de må jo ha lært en del ting av hverandere??? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 er vel for å balansere en del ting, slik at alle ikke er jullil osv beste jeg kommer på iallefall, tror ikke de ville ha drete på draget så mye historisk Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Men brutii har jo sinnsykt mye mer peng enn julii å enda kan de oppgradere t gull...!!! Mystisk... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Du kan få det, dersom du tar over noen fiendebyer. Sjansene er veldig store for at du finner noen byer med et slikt tempel som du trenger og da er det bare å bygge den beste smia og masseprodusere folk i denne byen. edit: Våpen av gull har aldri vært i bruk i Europa, bortsett i serimoniell betydning. I Rome symboliserer de bare den beste av tre våpen oppgraderinger. Romerne brukte IKKE gullvåpen i kamp! Endret 3. januar 2005 av Munch Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hmm...takker for historieopplesninga...=) Lærer noe nytt for hver dag gitt... Men hadde jeg visst alt dette så hadde jeg jo seff begynt med brutii i og med at de kan bygge akkurat de samme unitsene og kan oppgradere høyere! Vil alltid ha det beste... Endret 3. januar 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Hmm...takker for historieopplesninga...=)Lærer noe nytt for hver dag gitt... Men hadde jeg visst alt dette så hadde jeg jo seff begynt med brutii i og med at de kan bygge akkurat de samme unitsene og kan oppgradere høyere! Vil alltid ha det beste... Bare hyggelig du. De har jo prøvd å gi alle fraksjonene fordeler, slik at det skal jevne seg ut. Det er ikke dermed sagt at det er balansert, generelt er faktisk ikke rome særlig balansert, når det gjelder fraksjonenes styrke. Man må vel si at dette er realistisk og dessuten gjør det at man kan velge vanskelighetsgrad i større grad enn å stille AI, ved å velge en så vanskelig fraksjon som man ønsker å spille. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 no må jeg si at roma var aldrig delt opp i 3 fraksioner på den måten det er i spillet, og det har kommet en mod som gjør at roma er samlet til en faction Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Det har du helt rett i, men dersom alle ble samlet til en fraksjon, ville det jo bli altfor lett. Dette er vel mest et gameplaymessig valg? Uansett så snakket jeg ikke bare om de 3 romerske fraksjonene men også om de andre du kan være. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 jj...synes spillet er genialt uansett! Men det har også litt for mange utrolig plagsomme feil som jeg synes man kunne ha vært foruten...:/ Spillet er jo tross alt veldig vanedannende å jeg spiller nå ikke fordi det er så artig å ta 50 områder å klare spillet!! Spiller jo seff fordi jeg synes det er veldig arti å ha framgang å sloss meg gjennom halve verdens kontinenter... Derfor synes jeg de mange feilene blir veldig irriterende å blir litt smålei av å måtte ta samme byene om å om igjen fordi noe helt uungåelig som at byene gjør opprør skjer hele tiden... Skulle ha vært en sikker måte å forhindre det på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå