barvini Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hei! Jeg skal straks bestille ny socket 939 PC! Jeg trenger derfor hjelp til valg av PSU! Dette er det jeg har bestemt meg for hittil! AMD A64 3500+ 4 S-ATA disker 1 ATA disk GeForce 6800 GT eller Ultra Jeg skal også overklokke CPU og GPU en tanke! Vil ha mulighet for SLi uten å måtte bytte PSU!! Har tenkt til å bruke ca 1000 kr. Kan strekke meg til 1500 kr hvis jeg må! Hvilke PSU'er anbefaler dere. Har hørt at OCZ er bra! Takk for all hjelp! Edit: Kabinettet jeg skal bruke er Cooler Master Stacker! Endret 2. januar 2005 av barvini Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Denne har fått veldig bra kritikk på forumet. Eneste "ulempen" er at den ikke er helt etter ATX standeren for den er 168mm lang og ATX standeren er 140mm. Men det gjør helt sikkert ikke noe i det kabinettet!!! Lenke til kommentar
barvini Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Denne har fått veldig bra kritikk på forumet. Eneste "ulempen" er at den ikke er helt etter ATX standeren for den er 168mm lang og ATX standeren er 140mm.Men det gjør helt sikkert ikke noe i det kabinettet!!! Den var stilig og ikke så dyr!! Men jeg tror jeg trenger 24pins strømontakt til hovedkortet. Asus A8N-SLi Deluxe Leverer den antall oppgitt watt?? Takk for raskt svar Hvordan er denne http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=42254 Edit: Jeg trenger følgende 24-pin ATX Power connector Endret 2. januar 2005 av barvini Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå