Gå til innhold

Deres anbefaling av PSU

Anbefalte innlegg

Ser ingen grunn til og ikke kjøpe denne ;)

801 kr koster den nå siden Mvh er 25%

Det gjør jeg! Hvis man først vil ha en kraftsak, kan man legge på 100,- og få en Chill Innovation 510W. 12-17dB, kabelstrømper og alt det andre. Men denne har 25A på 12v, mot "bare" 18A hos Hiper. Da har man mer å gå på når det gjelder prosessor/skjermkort.

Hiper har jo 2 stk 12V på 18A og 16A.

Endret av AMDguru1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hiper har jo 2 stk 12V på 18A og 16A.

Det så jo ikke jeg da! :blush: Da er det nok en liten kraftsak ja, og ikke så gæærn i pris.

Det jeg reagerte på var at støynivået var oppgitt til 14db, men når de testet den målte de 30db :hmm:

Den er faktisk veldig lyd svak

Og bzerk er ikke dårlig har jeg aldri sakt heller men jeg liker ikke designe på den.

enket og greit :) du hadde jo litt penger og bruke også så ?

Lenke til kommentar

Det gjør jeg! Hvis man først vil ha en kraftsak, kan man legge på 100,- og få en Chill Innovation 510W. 12-17dB, kabelstrømper og alt det andre. Men denne har 25A på 12v, mot "bare" 18A hos Hiper. Da har man mer å gå på når det gjelder prosessor/skjermkort.

Den hiper psuen har jo to 12V 18+16=34A som er endel mer enn den chill inovation.

EDIT: leste litt nøyere gjennom postene her så vis det som blir sagt over om at man ikke kan legge sammen de to 12 V railene er riktig så har eg driti på draget.

Endret av underground
Lenke til kommentar
Gå for OCZ PowerStream du.. Veldig støysvake og politlige..

Linky : http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d3719&plid=3719

Test : http://www.silentpcreview.com/article173-page1.html

Og må legge til at jeg har ALDRIG hørt en lyd fra den.. :p ( 520w )

Hør på Rockford, har selv samme psu'en og enorm fornøyd. Både kraft, støynivå og det estetiske er på topp, samt at man har mulighet til å justere de forskjellige railsene. Stort pluss for den ivrige klokker!

Lenke til kommentar

+12V går vel ikkje på cpu?? :hmm:

fra microplex:

+3,3V Brukes så godt som bare til elektronikken. Bærbare PCer bruker den i en viss grad til motorer.

+5V Brukes til elektronikken og i en viss grad til motorer.

+12V Brukes mest til motorer (disker, vifter m.m), i mindre grad til elektronikken.

+5Vsb "5V stand-by" gir spenning til hovedkortet uavhengig om PCen står på eller ikke og tillater med det bestemte kretser på hovedkortet å alltid være aktive. Får ikke hovedkortet denne spenningen får du heller ikke skrudd på PCen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...