Pirka Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei ! Aktuelt så har jeg In-Win 710 kabinett med standart PSU (300Watt). I løpet av kort tid så får jeg 2 til HDD. Da blir det en raptor på 37 og en på 74 + 2x250gig ... er det nokk da med 400Watt ??? Min budsjett er på maXXX - 1K. Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 denne kjøper nesten alle på forumet (inkludert meg ) og jeg har enda ikke sett noe negativt om den, jeg er veldig fornøyd. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZ500W12BB Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nei , hoff ikke kjøp den... For det første så der det en egen kategori for Psu og elektronikk Hiper 480watt den er ekstremt støy svak og den er kraftig , med en fin bundle Det flger med en slags plast koffert med 2 strøm kabler Am. vers og norsk som vi bruker. Det følger også med en 80x80 vifte som er helt lik den viften som sitter i PSU en bare mindre støy svak den også ja med samme ledsa. Viften er Crom og når røde leds lyser på crom hva skjer ? Følg med i neste episode av Ny psu , eller bare kjøp den og finn det ut selv -------------------------------------------------------------------------------------------- -As the title suggests, all three of the power supplies we're looking at here today are of the 480W variety, although the peak load reported on the PSU itself is actually 530W. Medfølgene vifte : Ser ingen grunn til og ikke kjøpe denne 801 kr koster den nå siden Mvh er 25% Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ja Chris_p4_2.8@800. hva er så dårlig med bZerk PSU`en da? den er jo bra. den gik 500 watt. den gir deg jo det du betaler for regner jeg med. får forresten min på mandag eller tirsdag i neste uke. Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 bZerken koster mindre, har flere watt, og jeg har bare lest posetivt om den. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hiper 480watt den er ekstremt støy svak og den er kraftig , med en fin bundle Hva med den som er på SuperWeekend hos komplett da? Hiper av merke denne og forøvrig. Det er jo unektelig en bra pris, men noen som føler sterkt for å fraråde meg å kjøpe den? Trenger naturlignok svar ganske kjapt, da tilbudet går ut om noen timer... Endret 2. januar 2005 av amundsf Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) har ikkje mest greie på PSU akkurat, men den hiper som er bilde av her har vel ikkje noke spesielt gode spesipikasjoner vel? 18A på 12V er vel ikkje alverden http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CWT550ADP den skulle eg tru er ganske bra, mist er basert på den Endret 2. januar 2005 av bonebraker Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) har ikkje mest greie på PSU akkurat, men den hiper som er bilde av her har vel ikkje noke spesielt gode spesipikasjoner vel? 18A på 12V er vel ikkje alverden Den har 18A+16A. Men jeg ville uansett valgt bZerk. Den leverer 34A(?) på 12V. Jeg leste en test av Hiper'n og de sa at den var langt fra stillegående som de sa den skulle være(14db). Noen som har erfaring med støynivået på denne? chris_? Endret 2. januar 2005 av AMDguru1 Lenke til kommentar
bonebraker Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) ah, hehe sa eg ikkje hadde so peiling på PSU so eg har mitt på det tørre er bzerk noke spesielt bra til oveklokking? sida +5v er berre 30A Endret 2. januar 2005 av bonebraker Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 nå har heller ikke jeg lest noe særlig test av PSU`er og har heller ikke særlig peil på dem, men det jeg ser etter når det gjelder datadeler, sånn som vifter, harddisker, PSU`er og sånn er hvor støyende de er. og når det gjelder PSU`er så er jeg jo også etter hvor mye watt det er på dem. ser ikke så veldig mye på pris egentlig. å nå også når jeg så på PSU`er så, så jeg selvføgelig på støysvaken. og derfor ble det bZerk jeg valgt. så også litt på den PSU`en Chris har. kunne også kjøpt den. forresten. hva betyr det at kablene er sleeva eller hva dere no kaller det? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 At en kabel er sleeva betyr vel at de har kabelstrømper på dem. Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 takker. det var det jeg satt å lurte litt på ja. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Får litt småpanikk nå. Er veldig opptatt av støyniva og jeg trodde bZerk skulle være veldig stille, men så leser jeg denne tråden og får høre noe annet Noen som har meninger om dette, kanskje du "wil"? Endret 2. januar 2005 av AMDguru1 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg har Bzerk 500w 80mm+120mm vifte og er veldig fornøyd med støynivået Endret 2. januar 2005 av zandro Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har Bzerk 500w 80mm+120mm vifte og er veldig fornøyd med støynivået Men det er jo bra Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg har også hørt at den skal være bra på støynivå. så for min del sitter jeg bare å gleder meg veldig. men det er vel en viftestyring på den som gjør at du kan styre støyen som du vil er det ikke det? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja det er viftestyring på den. Heldigvis Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg har også tenkt på å skaffe meg en ny PSU, men vet ikke hvem, men jeg ble også annbefalt den Bzerk, er det noe å gå for? Edit: Og det er vel ikke noe forskjell på fargene på denne PSU tenkte på den i svart er vel helt lik som sølv f.eks? Endret 2. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har også tenkt på å skaffe meg en ny PSU, men vet ikke hvem, men jeg ble også annbefalt den Bzerk, er det noe å gå for? Edit: Og det er vel ikke noe forskjell på fargene på denne PSU tenkte på den i svart er vel helt lik som sølv f.eks? Jeg sitter å venter på en som skal komme fra microplex, så jeg har ikke fått testet den ennå, men andre sier den er bra. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ser ingen grunn til og ikke kjøpe denne 801 kr koster den nå siden Mvh er 25% Det gjør jeg! Hvis man først vil ha en kraftsak, kan man legge på 100,- og få en Chill Innovation 510W. 12-17dB, kabelstrømper og alt det andre. Men denne har 25A på 12v, mot "bare" 18A hos Hiper. Da har man mer å gå på når det gjelder prosessor/skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå