Gå til innhold

Deres anbefaling av PSU

Anbefalte innlegg

Hei !

Aktuelt så har jeg In-Win 710 kabinett med standart PSU (300Watt).

I løpet av kort tid så får jeg 2 til HDD.

Da blir det en raptor på 37 og en på 74 + 2x250gig ... er det nokk da med 400Watt ???

Min budsjett er på maXXX - 1K.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei , hoff ikke kjøp den...

For det første så der det en egen kategori for Psu og elektronikk

Hiper 480watt

den er ekstremt støy svak og den er kraftig , med en fin bundle Det flger med en slags plast koffert med 2 strøm kabler Am. vers og norsk som vi bruker.

Det følger også med en 80x80 vifte som er helt lik den viften som sitter i PSU en bare mindre støy svak den også ja med samme ledsa. Viften er Crom :love: og når røde leds lyser på crom hva skjer ?

Følg med i neste episode av Ny psu , eller bare kjøp den og finn det ut selv ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------

-As the title suggests, all three of the power supplies we're looking at here today are of the 480W variety, although the peak load reported on the PSU itself is actually 530W.

psuaction_big.jpg

psu02_big.jpg

cablebundle_big.jpg

specs_big.jpg

boxshot_big.jpg

Medfølgene vifte :

fanaction_big.jpg

Ser ingen grunn til og ikke kjøpe denne ;)

801 kr koster den nå siden Mvh er 25%

Lenke til kommentar
har ikkje mest greie på PSU akkurat, men den hiper som er bilde av her har vel ikkje noke spesielt gode spesipikasjoner vel?

18A på 12V er vel ikkje alverden

Den har 18A+16A.

Men jeg ville uansett valgt bZerk. Den leverer 34A(?) på 12V. Jeg leste en test av Hiper'n og de sa at den var langt fra stillegående som de sa den skulle være(14db). Noen som har erfaring med støynivået på denne? chris_?

Endret av AMDguru1
Lenke til kommentar

nå har heller ikke jeg lest noe særlig test av PSU`er og har heller ikke særlig peil på dem, men det jeg ser etter når det gjelder datadeler, sånn som vifter, harddisker, PSU`er og sånn er hvor støyende de er. og når det gjelder PSU`er så er jeg jo også etter hvor mye watt det er på dem. ser ikke så veldig mye på pris egentlig. å nå også når jeg så på PSU`er så, så jeg selvføgelig på støysvaken. og derfor ble det bZerk jeg valgt. så også litt på den PSU`en Chris har. kunne også kjøpt den.

forresten. hva betyr det at kablene er sleeva eller hva dere no kaller det?

Lenke til kommentar

Jeg har også tenkt på å skaffe meg en ny PSU, men vet ikke hvem, men jeg ble også annbefalt den Bzerk, er det noe å gå for?

Edit: Og det er vel ikke noe forskjell på fargene på denne PSU tenkte på den i svart er vel helt lik som sølv f.eks? :p

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Jeg har også tenkt på å skaffe meg en ny PSU, men vet ikke hvem, men jeg ble også annbefalt den Bzerk, er det noe å gå for?

Edit: Og det er vel ikke noe forskjell på fargene på denne PSU tenkte på den i svart er vel helt lik som sølv f.eks? :p

Jeg sitter å venter på en som skal komme fra microplex, så jeg har ikke fått testet den ennå, men andre sier den er bra.

Lenke til kommentar
Ser ingen grunn til og ikke kjøpe denne ;)

801 kr koster den nå siden Mvh er 25%

Det gjør jeg! Hvis man først vil ha en kraftsak, kan man legge på 100,- og få en Chill Innovation 510W. 12-17dB, kabelstrømper og alt det andre. Men denne har 25A på 12v, mot "bare" 18A hos Hiper. Da har man mer å gå på når det gjelder prosessor/skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...