Gå til innhold

OK å date "Halvsøstera" si?

V36a

Anbefalte innlegg

De fleste har nummeret sitt registrert i internetts telefonkataloger. Går ut ifra at du kan både fornavn og etternavn.

Dessverre, har ikke etternavn. Har funnet ut at hun ikke har samme etternavn som faren... Har prøvd det ut. ;) Nei, dette ble for dumt folkens. Jeg kaster bort deres dyrebare tid. Må uansett krasje nå. Må opp i rett tid. Ønsk en pervers gris lykke til da :whistle:

Ehm, bare et lite innspill.. Med mindre du har lyst til å bli sett på som en stalker så er å spørre om nummeret bedre. "Jeg søkte det opp på nett" høres 10 ganger mer desp ut enn "kan jeg få nummeret ditt?".

Ellers er vel det største problemet om det blir noe seriøst, og senere brudd mellom enten deg og henne eller moren din og faren hennes. Men det blir å tenke litt for langt.

Endret av Cybbe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ehm, bare et lite innspill.. Med mindre du har lyst til å bli sett på som en stalker så er å spørre om nummeret bedre. "Jeg søkte det opp på nett" høres 10 ganger mer desp ut enn "kan jeg få nummeret ditt?".

Ellers er vel det største problemet om det blir noe seriøst, og senere brudd mellom enten deg og henne eller moren din og faren hennes. Men det blir å tenke litt for langt.

Det har du rett i. Syntes ikke det er så behagelig selv når jenter plutselig sender meldinger til meg uten at jeg har gitt dem nummeret. Føles mer naturlig og uskyldig ut når de spør.

Hva er galt i å spørre? :)

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Det må jo bare bli verst dritt hvis dere eller foreldrene deres slår opp, hvis dere slår opp møtes dere kanskje hele tiden hvis f.eks foreldrene deres bestemmer seg for å flytte sammen og hvis de slår opp har de sikkert ikke lyst til å møte hverandre igjen veldig ofte og da er de svigerforeldre til hverandres unger..

Men hvis du tror det kommer til å vare så lykke til ;)

Lenke til kommentar
:thumbdown: Don't wanna be an american kjernekar, I wanna be a Norwegian one :) Seriøst, har funnet ut at jeg skal drite i hele opplegget. Bare steng denne posten. Har driti meg ut nok nå tenker jeg. edit: kjernekar?? skrev idio* l o l Endret av V36a
Lenke til kommentar
:thumbdown: Don't wanna be an american kjernekar, I wanna be a Norwegian one :) Seriøst, har funnet ut at jeg skal drite i hele opplegget. Bare steng denne posten. Har driti meg ut nok nå tenker jeg. edit: kjernekar?? skrev idio* l o l

Vær deg selv :)

Etter ønske fra trådstarter, stenges tråden. Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...