V36a Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Heisann alle sammen, har et ganske spesielt problem. Har nettopp møtt dattera til nytypen til moren min, og hun var da dessverre veldig bra. Spørsmålet er om dere syns det er moralsk å prøve seg på henne, eller om det bare rett og slett er forkastelig.. Svar mottas med takk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hm, morsom situasjon.. Det er vel ikke akkurat det mest normale, men er dere halvsøsken før dem er gift..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) GRIS. (Tremenningen min er hawt) Endret 2. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
V36a Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 nei, men det er kanskje litt ekkelt? Spesielt hvis det blir noe av det. vi fikk god kontakt på nyttårsaften, og drev og småflørta litt. Derfor posta jeg dette.. Trenger seriøst hjelp...! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ikke gjør det. Må da finnes ei anna dame for deg enn halvsøstra di?.. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 akk, love hurts.. hehe, faen til situasjon å havne i.. men jeg vil! hehe. vet seriøst ikke... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Når hjertet mitt banker synger jeg og danser. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hehe... Hun kommer hit idag.. Må prøve å bare gi faen.. Men det er ikke så lett.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg går rundt og tenker på om du har meg kjær (har meg kjær), jeg fantaserer som aldri før. Du er min venn. Endret 2. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kalles ikke det stesøster? Halvsøster er jo hvis mora de skulle fått barn med en mann som ikke er i din slekt. Personlig ville jeg ikke brydd meg. Hvis hun ikke er i slekt med deg vil det i teorien ikke ha stor betydning, men problemet ligger jo i hva de "voksne" vil si hvis de finner det ut. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 "jasså hørte du hadde fått deg dame, hvem da? halvsøstra mi." Er egentlig noe som ikke stemmer der? men for all del, gjør som du vil Lenke til kommentar
V36a Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 was sagen sie? Hehe, nei livet skal neimen meg ikke være lett, men dette tar kaka! Får gå og vaske munnen min med såpe og få bort alle de skitne tankene før de tar overhånd! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bah, du er 19, du flytter snart ut etc. GO FOR IT! Drit i hva andre synes om det, gjør det du selv synes er riktig. Dessuten så kan jo dere dobbeltdate med mora di og faren hennes Lenke til kommentar
V36a Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Du har rett! Dumme meg, stesøster for i h*****. My bad Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kan bli kinky, detta. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Du har rett! Dumme meg, stesøster for i h*****. My bad Stesøster = I dont care Halvsøster = Teit... blir ikke det incest? Isåfall er ikke det lovt. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ja, hva hvis de voksne finner det ut? Kan bli et rent helvete da... Tror kanskje jeg bør holde meg unna... De sier at brent barn skyr ilden, så da skjer det nok ikke igjen..! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Men for faen da. Er jo ikke noe gale med å date stesøstra si! Hvis du liker henne, så kjør på. Om mor di blir forbanna, so what? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bilde! kan ikke bedømme om det er verd det uten litt etterretning. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja, hva hvis de voksne finner det ut? Kan bli et rent helvete da... Tror kanskje jeg bør holde meg unna... De sier at brent barn skyr ilden, så da skjer det nok ikke igjen..! Men da er jo spørsmålet: Bryr DU deg om de eventuelle konsekvensene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg