Møkkalasset Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Eg kjører sp2 på ei win xp pro data. Eg har C:, D:, E: på C: ligger windows... Men på d ligger det ei mappe -> bilde... Som eg ikkje får fjærne... Kan ikkje slette sp1 får eg besjed om.... :-/ Er det ei viktig mappe lr berre noko som henger?? Finest det eit databurner prog ? eller no så eg kan få fjærna den viss den ikkje er viktig Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 dette er ikke en program, men en side som er veiledning: ( desverre på engelsk ): http://www.theeldergeek.com/delete_undeletable_file.htm lykke til Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg ville ikke slettet denne mappen hvis det står at man ikke kan slette SP1.. Filer som ikke kan slettes er filer som er i bruk eller brukes av andre programmer som kjører. Prøv å starte Windows i Safe Mode (F8 ved oppstart), og slett mappen da. Hvis det heller ikke da går ville jeg latt den være, evnt. skjule den. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Okay :-) Takker for hjelpa.... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 start->kjør->"cmd" da er du inne i det programmet du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå