iacob Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Har en notebook (evo 800v) som er litt ustabil om dagen. Etter krasj får jeg vite at systemet er gjennopprettet etter en alvorlig feil. Når jeg sender feilrepporten kommer jeg til en microsoftside hvor detaljene og eventuelle løsninger på problemet skal vises. Men i stedet får jeg opp siden på bildet. Er det mulig å få firefox til å vise denne ordentlig? Endret 2. januar 2005 av iacob Lenke til kommentar
iacob Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Dette er feilmeldingen som sendes fra min maskin til microsoft: BCCode : 4e BCP1 : 00000007 BCP2 : 00019041 BCP3 : 00006318 BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1 Noen som veit hva som er galt? Lenke til kommentar
iacob Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Beklager maset. Men dette er litt iriterende om dagen. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 For meg så ser det ut som (bildet) at det er serverdelen som er problemet, mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 som darkadmin sier så er det tydligvis serveren som er problemet og ikke FF. Lenke til kommentar
iacob Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 For meg så ser det ut som (bildet) at det er serverdelen som er problemet, mer vet jeg ikke. Men dette skjer hver gang jeg får en reboot. Microsofts server er vel ikke nede kontinuuerlig? Iacob Lenke til kommentar
iacob Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Er det mulig å stille inn slik at akkurat denne raporteringen vises i IE uten å skifte standard nettleser? Mistenker at dette har noe med active x å gjøre, men har ikke lyst å installere det i FF. Denne hører vel egentlig hjemme under windows, men nå er det for sent om ikke noen gidder å flytte den... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 du kan jo stille inn hvilken som er standard nettleser.. FF og Opera laster vel i utganspunktet ikke active x Lenke til kommentar
iacob Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 du kan jo stille inn hvilken som er standard nettleser.. FF og Opera laster vel i utganspunktet ikke active x Eh, som jeg sa i forrige innlegg: "...vises i IE uten å skifte standard nettleser? Mistenker at dette har noe med active x å gjøre, men har ikke lyst å installere det i FF". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå