zero_time Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hehehe... genialt skrevet.. Eg har ikkje hørt Günther, og det er kanskje det beste.. men etter å ha lest dette, så får eg nesten litt lyst å høre det.. :!: :!: Bare for kunne le endå høgre neste gang eg leser denne teksten.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ufattelig bra skrevet! Stå på! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ekstremt bra! Har selv lenge ment den fyren er noe av det verste som har kommet ut i nyere tid (han og Sean Paul, men det er en annen diskusjon...), greit nok at han kjører en "gjennomført" elendig stil, men jeg synes det bare blir patetisk. Hjelper ikke at "det er meninga" å være slik, hver gang jeg ser han på tv/hører musikken, får jeg lyst til å knuse noe rundt meg... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 HVEM I SVARTESTE FAEN er det som faktisk bruker fullt brukbar valuta på å KJØPE platene til Günther? Det er så hinsides min videste fatteevne at jeg sliter med å finne ord! :!: Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Skulle til å skrive at denne "artisten" er en kvise på musikkhistoriens ansikt, men det passer bedre å bytte "ansikt" med "rompe"... Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Min mening om gunther: HAN MÅ BRENNE I SMULT PÅ LAV VARME *kremt*.... Tyskerne skjenket oss: kugalskap, modern talking og to verdenskriger. De må dø.. Har hatt problemer med popups som inneholde clic mich ellernoe. Endret 2. januar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 dere må jo skjønne at Gunter ikke lager musikken sin serriøst, men kun på skøy. Det skjønner man ivertfall etter å ha sett musikkvideoen: "You touched my trallala, my ding ding dong" Der det står to muskelbunter i speedo og ståkuk, og vifter på kuken i takt med musikken. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Gunther er et avskum!! KiLL, KiLL Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hail dan1el Oj, hail Sondre. Jeg bare poster dette på sia mi og på forumet. Men du kan digge meg for å poste det, slik at du fikk lese det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå