Fylliksen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 dette har sikkert blitt spurt om mange ganger før men ejg greide ike å finne noe om det. så, hvilken chip er best til ps2? den lille nye eller den forbedrede gamle versjonen som var mer stillegående og bla bla bla. hva er forskjellen på de forskjellige chippene? hvis jeg chipper den nå, kan deet hende at framtidige spill ikke går ann å spille på den? Lenke til kommentar
froh Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har planer om å bestille en DMS4 Lite eller pro til en PS2 v7.. Trenger synspunkter Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hva mener du egentlig? hvilken chip som er best eller hvilken konsoll som er best? har du tenkt å kjøpe ny konsoll og chippe den eller har du en eldre modell som skal chippes?` Den nye tynne tar masse slitasje på laseren om den chippes... det arbeides med å lage en modifikasjon som "sparer" laseren litt.. Om du ikke har tenkt å flytte konsollen så mye kjøp v10 (den nyeste store). Ghost 2 skal være en ypperlig chip. Og jeg tror ikke det kommer til å bli et problem med å spille framtidige spill om du chipper nå... det er mange som har et problem nå.. men de har gamle ps2 maskiner og gamle chipper. så i og med at det er under et år til ps3 kommer vil det heller ikke være så alt for mange nye spill til ps2 som slippes.. Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 skrev jeg så utydelig da? mener ihvertfall hvilken chip som er best. skal kjøpe en ps2 og chippe den. så at de på playstationshop påstår at de greier å chippe playstationen uten å ødelegge laseren. tusen takk for svarene da ivhertfall. men vet du(eller noen andre) forskjeleen på de forskjellige chippene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå