Gå til innhold

Plater til ND-2500...

Anbefalte innlegg

Var tidlig ute med å skaffe meg nevnte brenner når den kom på markedet, som første brenner som tok 8x plater.

Dessverre for meg har jeg aldri fått oppleve å brenne med 8x hastighet, hovedsaklig pga dårlig research fra min side når det gjelder plater.

Håper derfor noen som leser dette har fått teste brenning i 8x hastighet, og kan dele med meg hvilke plater jeg burde investere i for å endelig få full utnyttelse av brenneren min. Pris på platene er ingen hindring, men jeg ville foretrykket om de kom på spindel på minst 25 stk....!

På forhånd takk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Les denne flotte oversikten av OC-Freak!

Har vært innom der ja, men fant så ut at det var svært få webshopper som oppgir hva slags plater det er snakk om.

Tenkte å investere i følgende plater:

- Datawrite 8x DVD+R 4,7GB Yellow (Prodisc) 25-pack Cake Box

Eller hva med disse:

- eProformance 8x, DVD+R, 25CB.??

Her står det forsåvidt at det er snakk om prodisc plater, men har så pass liten peiling innen dette feltet, at viss de finnes i det hele kan dette godt være Prodisc.R01 plater og ikke Prodisc.R03 som har gjort det ganske så bra i OC-Freak detaljrike guide...

Det er derfor jeg har bedt om erfaringer med spesifike plater og navn, kanskje til og med hvor jeg kan få kjøpt de til en billigst mulig penge..

Endret av Pengi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...