anderslien Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny mobil nå... Jeg har Sony Ericsson K700i nå, men nå er jeg litt lei den, så nå vil jeg ha ny. Jeg vil ha en lignende mobil med MPIX Kamera. Jeg vil ha noen som koster under 5000kr. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Haha. Du har gått lei telefonen din, men i signaturen sier du at du er fornøyd Siden du har 5000 å bruke, og faktisk har en telefon som er god i dags dato, så kanskje du burde vente til det kommer telefoner på markedet med flere megapiksler og slikt. Fks. Clara fra SE. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 s700i eller d500 Enig. S700i hvis du overlever med en litt stor mobil, D500 hvis du klarer deg uten minnekort Satt litt på spissen. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Skal ikke dette stå under hjelp, skal ha ny telefon da? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 s700 og k700 er jo en og samme innutti... er han lei burde han vel bytte til noe annet? som en med symbian... evt. D500 da....men personlig hadde jeg drøya litt.. vi er i 1.kvartal og det kommer mye stili nå uttover... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg vet ikke hva du legger i lignende, men som jmmk sier så får du jo veldig mye likt i en S700 (så den til 3200,- med 120,. mnd abonnement hos Lefdal). Selv har jeg en 6630 (MPX kamera der) og jeg må si jeg har aldri vært mer tilfreds med en telefon. Er den aktuell får du den til like under 5000,- uten binding. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg vil ikke ha SE S700i fordi den er altfor stor. Den er jo nesten 20cm når den er brettet ut Jeg vil ha en litt liten en... Men hvilke mobiler kommer nå framover som er bra og ikke så dyre da? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Først si dine krav og hva du ser etter. Bruk malen i Hjelp, jeg skal ha ny mobil-forumet. Da blir det ganske mye lettere å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå