Acey Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har et kodak dx6340 kamera som jeg egentlig er veldig fornøyd med, men det er et par ting jeg lurer på om noen kanskje kan hjelpe meg med! 1. Når jeg tar opp film med kameraet og overfører denne til pcen, så kommer det en rar hakking i lyden. Denne kommer ikke når jeg spiller av rett fra kameraet. Noen som vet hvorfor? 2. Når jeg kjøpte kameraet fikk jeg med noen batterier som har vart lenge. Men, det kommer jo ikke noen lader med til det! Det er en dc 3volt inngang på siden av kameraet, går det bra å lade ved å kjøpe en 3v lader og plugge i? Eller må jeg kjøpe en dockingstasjon? Håper noen kan hjelpe meg med dette! Ellers vil jeg bare si at jeg syns dx6340 er et kjempebra kamera til prisen! Lenke til kommentar
cobolt18 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei, jeg har hatt samme kamera i ett år. 1. Har ikke hatt problem med lyden på videoen. Har kanskje noe med minnekortet å gjøre? men her gjetter jeg. Dess dyrere minnekort, dess bedre kvalitet er regelen. 2. Angående batteri, har jeg gjort det slik at jeg kjøpte 4 Nim-h batteri og en lader som passer til slike batteri. Har fungert utmerket hele tiden jeg har hatt kameraet. Slike batteri vil du helt sikkert ha bruk for til andre ting (de er vanlig Penlite) hvis de ikke skulle passe til ditt neste kamera. Fordelen med fire batteri er selvsagt at du kan ha batteri i reserve, når de første blir oppbrukt. Lenke til kommentar
Acey Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Tusen takk for svar! Tror nok ikke det er minnekortet som er problemet med videoen, men jeg har ikke installert programvare, bare brukt windows.. kanskje jeg skal prøve det? Ang batteriene så er det sikkert en kjempefin løsning å kjøpe batterier og lader, men jeg fikk jo med en batteripakke da jeg kjøpte det.. denne er jo designet som ET batteri, der begge polene ligger på samme side, så jeg er ikke sikker på om det kan lades i en vanlig batterilader. Det har vart fantastisk lenge, har sikkert tatt 250 bilder +endel video uten at det er brukt opp.. så jeg kunne godt tenkt meg å lade dette istedet for å bare kaste det! Men, som sagt, tusen takk for svar likevel! Lenke til kommentar
PANDE_JE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei, Du trenger Quicktime for å spille av video du har tatt opp med Kodak-kameraet ditt. Quicktime kan lastes ned gratis fra apple.com, men er også inkludert på Easyshare CDen som fulgte med kameraet. Batteripakka som fulgte med kameraet er IKKE oppladbar, dessverre. Følg rådet om å kjøpe en lader og 4 stk AA-batterier av god kvalitet. Per J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå