MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Alle jeg kjenner som har Chieftec kabinett har mindre støy enn meg. Jeg bare lurte på om de er dempet ved salg? Har sett at microplex har de under noisecontrol men lurte på om det er standard eller om det er gjort noe ekstra med de kabinettene. Og er det noen som vet om dette, Silverstone TJ06, er noe støydempene? Eller slipper mye ut? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det du linket til et neppe støydempet. Hvis de er det pleier de å nevnte det, for å si det sånn. Noisecontrol er ganske enkelt vanlige Chieftec-kabinetter med ekstra støydemping, i motsetning til de vanlige Chieftec'ene som går under det navnet. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har et Chieftec Dragon og det er definitivt ikke støydempet!! Men kaskje jeg gjør det selv !! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Så vanlige chieftec er ikke støydempet. Men det kabinettet jeg linket til. Går det an å legge inn noe isopor eller noe lignende slik at det blir mer støydempet? Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har et Chieftec Dragon kabinet jeg også og det støyer. For lyd demping vil jeg anbefale og bruke selvklebende asvalt plater som du får kjøpt i bilrekvesita foretninger og lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå