whom Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bestemt meg for å kjøpe ny CRT skjerm, da en LCD som duger til gaming, blir for dyr. Har nå bestemt meg for Syncmaster 956mb, men går litt i surr melom versjonene her... Hva er forskjellen mellom vanlig og Dynaflat versjonen? Ser at sistnevnte støtter D-Sub tilkobling, hva nå det er (DVI?), og bruker ellers noe mindre W, ellers noen forskjeller? Prisen er jo lik... Fått inntrykk av at Dynaflat er det beste valget Med tanke på frakt, ser det greit ut å bestille fra databutikken, men tror det er noe surr i prisguiden, fant det jeg tror er Dynaflat under "vanlig versjon" fra databutikken. Tror det blir Dynflat ja Må bare forskikre meg om, er databutikkens DynaFlat, den samme som Kompletts? Takker for svar Lenke til kommentar
whom Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 *bumb* Tror jeg går for det jeg tror er Dynaflat på databutikken... Ingen med kommenter? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dynaflat=Flat glassplate med buet glass bak. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 forøvrig er begge skjermene du har linket til den samme... som fredrikrb sa, dynaflat = vanlig CRT skjerm (d.v.s. buet) men med en flat glassplate forran, for å gi illusjonen av en flat skjerm. Bildet vil fremdeles være buet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå