Jihadinmymind Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Selv mener jeg at owned by chinese som pwnet forumet her et par minutter var passe morsomt! For de som ikke vet hva som skjedde kan søke på goatse @ google. Så hva er ditt beste forumminne fra 2004? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Posten med sex-dagboken. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Denne er jo god! nei, det går jo ikke. For den er jo fra i år.... 2005. Han spurte om forumminne fra 2004 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Denne er jo god! nei, det går jo ikke. For den er jo fra i år.... 2005. Han spurte om forumminne fra 2004 Sorry da.. Får komme til neste år... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det hadde vøri denne om det var en dag eldre. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 The infamous kukost-incident fikk meg til å hikste av latter :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 *flyttes til Gullkorn-kategorien* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 At giverglede-tråden ble vellykket! Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Posten med sex-dagboken. Ingen over, ingen ved siden. Haha! Søkte meg frem til den nå, leste hele! Haha! :!: Hva ostehøvel noe med jenten? den skal jo skære i vanlig osten. Til å ta vekk osten på penis, kukost Jeg har ikke engang ost, skønner ikke vitsen Hahaha! Tror aldri jeg kommer til og slutte og le! :!: Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tror det er den tråden som har fått meg til å le mest noen gang ja... Det er forresten en del gullkorn i "herre over ditt domene" tråden og Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 *flyttes til Gullkorn-kategorien* Unnskyld meg men hva i alle dager har dette med gullkorn å gjøre? On topic: beste forumminnet 2004? Hmm ... Må vel bli en jeg bannet for snart et år siden. Han ble illsur og sa han aldri i verden kom til å poste noe mer her. Lo godt da jeg av erfaring veit at det nok sjeldent er sant, og joda 5min etter at bannen gikk ut så var det full kjør igjen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 *flyttes til Gullkorn-kategorien* Hard på flaska i kveld? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Posten med sex-dagboken. Ingen over, ingen ved siden. Er det denne du tenker på ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Threaden er her pga dette er en samleplass for hyggelige stunder og da trenger man ikke bare å trekke fram bare en sitat, men siden det var en oppsummerting av året så tenkte jeg at den kan være her heller. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Jeg mener Fl@meboy sin tråd/post her Dette er fordi eg er 13 og det er 7stk som vil ha sex med meg..... Endret 4. januar 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Flyttes til annet så den kanskje passer bedre der Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Noen som husker "Ser du på de andre guttene i dusjen" tråden? Her finner vi blant annet diskusjoner om legning og den mest geniale kommentaren jeg har lest på forumet: bombi: Bare innrøm det, du er homo! Ikke faen, en av mine største drømmer er å stikke pikken min inn i en jente. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg tenkte med en gang på søpledynge-tråden, men den var visst fra 2003, så da. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 PixelStreet-prosjektet eller Webcafèen (begynnelsen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå