Evil_Hail Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Skal skifte ut os-disken min, men er lite lysten på å innstallere alt på nytt. Leter derfor etter et program som kan klone os-disken min. Noen som vet om et? Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Aiai. Hadde helt glemt å tenke på at gode gamle pm kanskje kunne klone disker også. Får innstallere det igjen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har vært innom en god del tråder om dette, og PM er sjelden nevnt. Er tvilende til at det kan gjøre jobben. Få høre om du får det til. Normalt er det Norton Ghost som brukes, alternativ er Acronis og Terabyte. Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 PM gjør jobben helt fint, du bare kopierer partisjonen over på den nye (tomme) disken. Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har forsøkt ghost med dårlig resultat (pga IDE->SATA) Sjekk ut min fasit: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=347146&hl= Nå lever jeg lykkelig med images for mine maskiner, nå kan disker ryke, jeg er oppe igjen etter 1 time. Lykke til Lenke til kommentar
Evil_Hail Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Fikk jobben gjort med pm Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå