asb Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Lurte på om denne kunne være ok? elkjøp mer info her Er skjermkort løsningen integrert? eller er det mulig å skifte den? og er den som er i brukende til hl2, far cry? Håper noen har svar!! Lenke til kommentar
acon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Har sett verre bærbare pcer hos Elkjøp Så ikke verst.. men du får nok en mye bedre maskin dersom du kjøper en Aopen 1557 maskin eller MSI 410 maskin hos Netshop, Psdata eller Komplett... tenker da ytelse. Pentium 4 3gHz er en desktop prossesor og trekker mer støm enn en mobile Pentium prossesor.. Ville anbefalt en slik mobil-prossesor Lykke til med pc-kjøpet... EDIT: Det er ikke intigrerte skjermkort, men et NVIDIA Geforce 5100 kort, og dette kan ikke byttes ut. Acon Endret 2. januar 2005 av acon Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Denne har som han over sier, en "vanlig" cpu, og ikke mobile cpu. dette vil medføre varmeutvikling pga høyt strømforbruk. dette igjen vil si mye støy og lite batteri kapasitet i tillegg veier den nok en del. elers virker den fin... Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Gå for en acer eller en elitegroup g556 Lenke til kommentar
acon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Acer Ferrrari 15høvdinger hos ITbutikken... Lenke til kommentar
asb Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Er det noen av de anbefalte maskinene som har skjermkort løsning som kan byttes? kunne tenke meg en maskin som jeg kan spille med. vet at dersom jeg skal ha spille maskin så er stasjoner bedre, men av praktiske årsaker trenger jeg bærbar pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå